مشخصات دوربین گوشی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شد


مشخصات دوربین گوشی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۱, ۱۴۰۳ / 3 دقیقه برای مطالعه تا موعد برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ تنها چند هفته دیگر زمان باقی...

مشخصات دوربین گوشی گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شد
توسط / / 3 دقیقه برای مطالعه

تا موعد برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ تنها چند هفته دیگر زمان باقی مانده است و اکنون در آستانه معرفی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 به‌نظر می‌رسد که این دستگاه روند معمول دریافت گواهینامه از آژانس‌های رگولاتوری مختلف را طی می‌کند. این موضوع بدان معناست که احتمال افشای اطلاعات مرتبط با گوشی نیز افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش وبسایت 91Mobiles، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ اخیرا در پایگاه داده اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) و پلتفرم Camera FV-5 رویت شده است. این دو پایگاه اگرچه هیچ‌گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند؛ اما برخی جزئیات مربوط به گوشی تاشو آینده سامسونگ را آشکار کرده یا مورد تائید قرار می‌دهند.

در وهله نخست به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 6 موفق به دریافت گواهینامه BIS شده است. صدور این گواهینامه توسط مقامات هندی پیش از عرضه هر محصول الکترونیکی الزامی خواهد بود. صدور این گواهینامه به لحاظ فنی نه تنها گوشی را به موعد عرضه آن نزدیک‌تر می‌کند؛ بلکه فروش آن در بازار هندوستان را نیز مورد تائید قرار می‌دهد. این تائیدیه اگرچه جزئیات چندانی را درباره گلکسی زد فلیپ 6 فاش نکرده است؛ اما بار دیگر تائید می‌کند که این دستگاه از شماره مدل SM-F741B استفاده خواهد کرد.

گزارش انجمن GalaxyClub در اوایل ماه آگوست 2023 نشان داد که سامسونگ سرگرم تست گوشی تاشو نسل آینده خود موسوم به گلکسی زد فلیپ 6 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

این شایعه به‌جا بود و اکنون به‌نظر می‌رسد که داده‌های جدید نیز به وضوح، نظریه پیشین را مورد تائید قرار می‌دهند. گلکسی زد فلیپ 6 یعنی همان دستگاهی که با شماره مدل SM-F741B در پایگاه داده BIS ظاهر شده؛ اکنون در پلتفرم Camera FV-5 نیز شناسایی شده است. این پلتفرم به‌طور غیرمستقیم تائید می‌کند که گلکسی زد فلیپ 6 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

به بیان دقیق‌تر، پلتفرم دوربین استفاده از رزولوشن 12.5 مگاپیکسلی با تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی را تائید می‌کند (در صورت استفاده از تکنیک خوشه‌بندی 4 در 1، رزولوشن تصاویر ثبت شده توسط سنسور 50 مگاپیکسلی به 12.5 مگاپیکسل کاهش خواهد یافت).

بر اساس این داده‌ها، دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا از قابلیت‌های OIS و EIS پشتیبانی نموده و دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی 5.4 میلی‌متری خواهد بود. به منظور درک بهتر موضوع جالب است بدانید که گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی است. بنابراین گلکسی زد فلیپ 6 بایستی با پیشرفتی چشمگیر در این زمینه روانه بازار شود.

سامسونگ احتمالا در اوایل ماه جولای میزبان رویداد بزرگ گلکسی آنپکد خود در شهر پاریس خواهد بود. این رویداد در فاصله چند هفته مانده تا آغاز مسابقات المپیک 2024 برگزار خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند کره‌ای در رویداد آنپکد آینده خود از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ در جریان این رویداد از انگشتر هوشمند جدید خود با نام گلکسی رینگ و ساعت‌های هوشمند ارتقایافته سری گلکسی واچ 7 رونمایی کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مردی که تمام عمرش را در راه احیای محیط زیست گذاشته بود، از میان ما رفت