خدامحوری و ولایت مداری از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی بود/شهادت آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهید رجایی را زنده کرد


خدامحوری و ولایت مداری از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی بود/شهادت آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهید رجایی را زنده کرد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه عزم خود را جزم کرده تا راه این شهید را ادامه دهیم؛ تاکید کرد: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی مراحل انتخابات ریاست جمهوری آینده اجرا خواهد شد؛ مجلس تکالیف خود را در این عرصه با جدیت دنبال خواهد کرد .

فاطمه محمد بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با افکارنیوز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه،به رهبرمعظم انقلاب و ملت شریف ایران، گفت: آیت الله رئیسی فردی عدالتخواه و مبارز با فساد و ظلم در دستگاه قضایی شناخته شدند و با تاسیس گروه جهادی در قالب بسیج، هر جا که حضور داشتند حتی در آستان قدس رضوی حامی گروه‌های جهادی و حرکت‌های مردمی بودند.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: با تدبیر ایشان اولین بار آستان قدس رضوی را به عنوان حامی گروه‌های جهادی به عرصه آوردند و منشا تقویت حرکت های جهادی ،بسیج سازندگی با حضور جوانان بودند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به شدت اهل حمایت از جوانان، فعالیت در حوزه محرومیت زدایی و جزو جهادگران امید بودند، گفت: از زمانی که کاندیدای ریاست جمهوری در دولت سیزدهم شدند، بنده این توفیق را داشتم که در هر دو دوره مسئول تبلیغات ستاد ریاست جمهوری ایشان را برعهده داشته باشم،در واقع اخلاص، خدامحوری و ولایت مداری از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی بودو اگر امری را رهبر معظم می‌فرمودند، بلافاصله به تبعیت از رهبر انقلاب اقدام به تصمیم گیری برای اجرای این موضوع داشتند که بنده همیشه به این موضوع غبطه می‌خوردم.

این نماینده مردم ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور، اظهار داشت: در بحث رقابت‌های انتخاباتی موضوعاتی مطرح می‌شد که با مناعت طبع، بزرگی، عظمت شخصی و نوعی مفارقت از دنیا فاصله داشته و اصلاً حاضر نبودند تا بسیاری از مسائلی که به نفع ایشان بود را به دلیل مصالح و رعایت حال دیگران مطرح کنند.

خدامحوری و ولایت مداری  از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی بود/شهادت آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهید رجایی را زنده کرد

منتخب مردم قزوین در مجلس دوازدهم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به هیچ عنوان حاضر نبودند تا حق الناس را بر گردن داشته باشند، تصریح کرد: امیدوارم شیوه، رفتار مردمی، مظلومیت و فارغ بودن ایشان از حواشی دنیا، برای همه مسئولان یک الگوی بزرگ باشد، برای بنده که اصالتا اهل قزوین هستم، شهادت آیت الله رئیسی یاد و خاطره شهید رجایی را برای ما زنده کرد. ما پرچم رئیس جمهور شهید را از شهر قزوین و آستان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت هدیه می‌کنیم به آستان مقدس قدس و دومین رئیس جمهور شهید را از شهر مشهد مقدس راهی بهشت می‌کنیم.

محمدبیگی با بیان اینکه ایت الله رئیسی برای همه ما اسوه اخلاق و خدمت به مردم بودند، خاطر نشان کرد: قطعا شهادت ایشان نه تنها منجر به اختلال در امور مملکت نخواهد شد بلکه به عنوان یک نماینده و سیاست گذار این را عرض می‌کنم که مردم عزیز ما مطمئن باشند که ما راه این شهید عزیز را ادامه خواهیم داد و هیچ اختلالی در حکومت و مجلس و دولت رخ نخواهد داد.

عضو فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با تاکید بر اینکه همه ما عزم خود را جزم کرده تا راه این شهید را ادامه دهیم؛ یادآور شد: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی مراحل انتخابات ریاست جمهوری آینده اجرا خواهد شد؛ مجلس تکالیف خود را در این عرصه با جدیت دنبال خواهد کرد فردا نیز جلسه علنی مجلس با استحکام برگزار می‌شود و هیچ خللی را در اقدامات خود وارد نخواهیم کرد .

این نماینده مردم درمجلس یازدهم ادامه داد: حادثه شهادت امیر عبدالهیان وزیر خارجه داغ سنگینی بر دل مردم ایران است، ایشان به تقویت محور مقاومت بسیار تاکید داشتند . وزیر امور خارجه در کنار تقویت گروه های جهادی در دیدار با مقامات محور مقاومت به تقویت استقلال بسیار سفارش داشتند. نکته سنجی، ولایت مداری از ویژگی این مرد میدان‌های رزم و جهاد بود و تمام آرمان‌های انقلاب را برای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی شناخته بودند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه طعم شیرین شهادت بهترین هدیه امام رضا(ع) به این مقام مسئول بود، اظهار داشت: امیرعبداللهیان جزو کسانی بودند که لایق رسیدن به مقام شهادت بودند؛ ما هم به عنوان مسئولان هم قسم می‌شویم که راه این عزیزان را ادامه دهیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهمیت صبحانه برای کودکان