همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد


همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد

ریاست جمهوری سوریه امروز سه شنبه اعلام کرد: اسما الاسد، بانوی اول سوریه، تقریباً پنج سال پس از اعلام بهبودی کامل خود از سرطان سینه، به سرطان خون مبتلا شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ریاست جمهوری سوریه امروز سه شنبه اعلام کرد: اسما الاسد، بانوی اول سوریه، تقریباً پنج سال پس از اعلام بهبودی کامل خود از سرطان سینه، به سرطان خون مبتلا شده است.

در این بیانیه آمده است که اسما، ۴۸ ساله، تحت یک پروتکل درمانی خاص قرار خواهد گرفت که او را ملزم به انزوا می‌کند و در نتیجه او از مشارکت‌های عمومی کناره گیری می‌کند. در آگوست ۲۰۱۹، اسما گفت که از سرطان سینه که به گفته او زود کشف شده بود، به طور کامل بهبود یافته است.

از زمانی که سوریه در سال ۲۰۱۱ وارد جنگ شد، اسماء اسد بانکدار سابق که در انگلیس به دنیا آمده نقش عمومی تلاش‌های خیریه و ملاقات با خانواده‌های سربازان کشته شده را بر عهده گرفت. او سازمان اعتماد سوریه برای توسعه را اداره می‌کند، یک سازمان غیردولتی بزرگ که به عنوان یک سازمان حمایت‌گر برای بسیاری از عملیات‌های کمک و توسعه در سوریه عمل می‌کند. اسماء اسد سال گذشته در اولین خروج خود از سوریه همراه با همسرش به امارات رفته بود.

منبع : شفقنا
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توافق اوپک‌پلاس؛ تنها گزینه برای تحقق امنیت انرژی جهان