نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام شد


نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان که ۳۱ فروردین امسال از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شده بود، خبر داد.

نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی محمودی روز سه‌شنبه اظهار داشت: متقاضیانی که موفق به شرکت در این آزمون شده‌اند، می‌توانند از عصر روز سه‌شنبه یکم خرداد ماه جاری برای مشاهده نتیجه آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و در پروفایل خود در بخش آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی نتیجه این آزمون را مشاهده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از آن دسته از داوطلبانی که در آزمون یادشده و براساس کارنامه صادره، حد نصاب آزمون کتبی را کسب کرده و به‌عنوان برگزیدگان سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی شده‌اند، برای ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت‌نام؛ دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تطبیق و صحت مدارک، به مرحله بعدی راه یافته و درغیراین‌صورت یا در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده، مردود تلقی خواهند شد.

۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تأمین اجتماعی که فروردین ماه امسال برگزار شد، برای استخدام پیمانی در چهار هزار و ۷۰۷ شغل/محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا کبد چرب در کودکان زیاد شده است؟