پیام احساسی ستاره رئال به کروس: ناراحتم کردی


پیام احساسی ستاره رئال به کروس: ناراحتم کردی

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به مناسب خبر خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال پیام ویژه‌ای منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس امروز طرفداران فوتبال و به ویژه رئال مادرید را متعجب کرد و خبر داد که قرار است به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

کروس که پس از مدت‌ها به تیم ملی آلمان دعوت شده قرار است شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی اروپا را امتحان کند و پس از آن کفش‌هایش را برای همیشه می‌آویزد.

یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ باشگاه رئال‌مادرید و آلمان قرار است با باشگاه اسپانیایی برای کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ با دورتموند رقابت کند و بدین ترتیب تا پایان دوران حرفه‌ای خود احتمال کسب دو جام دیگر را دارد.

2024736

یکی از بازیکنانی که از اعلام خبر خداحافظی کروس غافلگیر شده وینیسیوس جونیور است که به همراه چند عکس با این بازیکن، متن قابل توجهی را هم منتشر کرده است.

وینیسیوس در صفحه اینستاگرامش نوشت: "نابغه، این نزدیک‌ترین کلمه‌ای بود که برای تعریف تو پیدا کردم، تونی. و با این حال از آن چیزی که لیاقتش را داری خیلی دور است. امروز روز غم‌انگیزی برای من و هواداران مادریدی است. همینطور یک روز وحشتناک برای توپ و فوتبال است.

دانستن اینکه به زودی دیگر شما را نخواهیم داشت ناراحت کننده است. تو می‌توانی خیلی بیشتر ادامه بدهی اما من تو را درک می‌کنم. از تو برای هر پاس، برای هر توصیه و برای اینکه اجازه دادی در این سال‌ها چیزهای زیادی یاد بگیرم، متشکرم. ما تو رو دوست داریم! بریم به سمت پانزدهمین جام قهرمانی اروپا به افتخار تو."


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاریخ‌سازی کردیم و فوق‌العاده بودیم؛/ مهران احمدی: رتبه ملوان دیگر تکرار نمی‌شود