ادای احترام کاپیتان یونایتد به تونی کروس


ادای احترام کاپیتان یونایتد به تونی کروس

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، با اعلام بازنشستگی تونی کروس، به این اسطوره فوتبال آلمان ادای احترام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس، هافبک رئال مادرید، روز سه‌شنبه اعلام کرد که پس از شرکت در یورو 2024 آلمان، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. با پایان یافتن دوران درخشان کروس، برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد و پرتغال، به این اسطوره ادای احترام کرد.

هافبک شیاطین سرخ، پست اینستاگرامی کروس را به عنوان استوری بازنشر کرد و نوشت: «یکی از بهترین‌های نسل حاضر! دیدن بازی‌هایت در تمام این سال‌ها چه لذتی داشت."

در اوایل فصل، برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که ملی پوش آلمان قرارداد خود را با سانتیاگو برنابئو حداقل برای یک سال دیگر تمدید خواهد کرد، با این حال، این بازیکن 34 ساله با اعلام خداحافظی از دنیای فوتبال حرفه‌ای به تمامی گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

2024699

کروس در دوران حضورش در لوس بلانکوس موفق به کسب 21 جام شده است و فرصت دارد با رویارویی با بوروسیا دورتموند در فینال که در اول ژوئن برگزار می‌شود، یک لیگ قهرمانان دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. بدون شک نبود در ترکیب رئال، خلاء بزرگی را برای این تیم ایجاد خواهد کرد.

اما قسمت جالب ماجرا این‌جاست که او مثل دیگر بازیکنان مطرح جهان که در اواخر دوران بازی خود به آمریکا یا آسیا می‌روند و سپس بازنشسته می‌شوند تصمیم نگرفت و می‌خواهد همچون مربی سابق خود زیدان در اوج از فوتبال خداحافظی کند.

این بازیکن روز شنبه در آخرین بازی لالیگا که در خانه مقابل رئال بتیس برگزار می‌شود، برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهد رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ملی پوشان ایران پس از 20 ساعت در هنگ‌کنگ! (عکس)