مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری فراهم شد


مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری فراهم شد

سازمان ملی سنجش اعلام کرد: با توجه به تعویق زمان برگزاری کنکور، مهلت ثبت‌نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری در روز‌های ۶ و ۷ خردادماه فراهم شد.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش اعلام کرد: با عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محترم، سید شهیدان خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، پیرو اطلاعیه تاریخ اول خردادماه و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاریخ ششم فرودین ۱۴۰۳، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون می‌رساند، با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون مذکور به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ و درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده که صرفاً در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به‌تاریخ‌های ۶ و ۷ خرداد بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام کنند.

براین اساس داوطلبان میتوانند با مطالعۀ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمایند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود ندارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زمین‌لرزه شدید مرکز ژاپن را لرزاند