توجیه روبرتو مارتینز: آن‌ها بدشانس بودند/ فقط یک بازیکن از تیم قهرمان در تیم ملی پرتغال!


توجیه روبرتو مارتینز: آن‌ها بدشانس بودند/ فقط یک بازیکن از تیم قهرمان در تیم ملی پرتغال!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، تصمیم خود مبنی بر اینکه فقط یک بازیکن از قهرمان پرتغال به تیم ملی دعوت کرده را توجیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز لیست 26 نفره پرتغال برای یورو را اعلام کرد و تنها یک بازیکن اسپورتینگ یعنی گونسالو ایناسیو را از تیم قهرمان فصل لیگ داخلی انتخاب کرد.

این مربی سپس در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد که چرا بازیکنانی مانند ترینکائو یا پدرو گونسالوس را دعوت نکرده است.

مارتینز گفت: "طبق تجربه من، از تشکیل فهرست برای تورنمنت‌های مهم، مانند جام‌های اروپایی و جام جهانی، در تیم ما، دعوت بازیکنانی که در شش اردوی آخر حضور نداشتند، بسیار سخت بود. ما شرایط بی‌عیب و نقصی داشتیم و تصمیمات سختی برای داشتن یک تیم متعادل گرفتیم.

2024692

ترینکائو و پدرو گونسالوس فصلی استثنایی را پشت سر گذاشتند، اما آن‌ها بازیکنان بدشانسی بودند چون اردوی تمرینی ماه مارس برای ما مهم بود. و برای اینکه آن‌ها دعوت شوند، کسی که قبلاً اینجا در اردو حضور داشت باید از فهرست خارج می‌شد.

مارتینز همچنین تایید کرد که ریکاردو هورتا، از اس سی براگا، نزدیک بود که به تیم ملی دعوت شود: "او از نظر تاکتیکی و فنی، برای هر مربی یک گزینه رویایی است. اما بازیکنان دیگری حضور دارند که برای کارهایی که ما می‌خواهیم در یورو انجام دهیم، تخصص دارند و به همین دلیل امکان دعوت هورتا وجود نداشت."

پرتغال در گروه F مسابقات یورو 2024 قرار دارد و در روزهای 18، 22 و 26 ژوئن بازی خواهد کرد. ابتدا با چک به میزبانی لایپزیش، سپس با ترکیه به میزبانی دورتموند و در نهایت مقابل گرجستان در گلزنکیرشن.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرط ناپولی برای آرسنال: دو ستاره بده، یکی ببر!