وینیسیوس وارث تونی کروس را معرفی کرد


وینیسیوس وارث تونی کروس را معرفی کرد

وینیسیوس جونیور فدریکو والورده را مستحق پوشیدن شماره ۸ رئال مادرید می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴، وینیسیوس جونیور، والورده را به‌عنوان بهترین بازیکن برای پوشیدن پیراهن شماره ۸ معرفی کرد.

شماره ۸ آلمانی رئالی‌ها امروز در پیامی اعلام کرد که پس از حضور در یورو ۲۰۲۴ با لباس تیم ملی آلمان، از فوتبال بازنشسته خواهد شد. تصمیمی عجیب که توجه بسیاری از اهالی فوتبال را جلب کرد.

با جدایی هافبک آلمانی، شماره‌ای که مدت‌ها در اختیار او بود آزاد خواهد شد و دیگر بازیکنان رئال مادرید می‌توانند شماره ۸ را انتخاب کنند. در حالی‌که فعلا کمتر کسی به این موضوع فکر می‌کند، وینیسیوس جونیور اولین صحبت‌ها در این باره را به میان آورد.

2024753

فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای خط هافبک رئال، پس از خداحافظی کروس، در پستی اینستاگرامی خطاب به او گفت: «فکر می‌کنم وقتی بچه بودیم همه ما یک الگو داشتیم. کسی که تحسینش می‌کردیم، کسی که در تلویزیون دیدیم و فکر می‌کردیم «می‌خواهم اینطور باشم». و اگر بچه‌ای بودیم که تخیل زیادی داشتیم، می‌توانستیم در خواب ببینیم که با آن الگو بازی می‌کردیم، که دور از ذهن و سخت بود. آن پسر من بودم.

آن پسر رویای خود را برآورده کرد و با بازیکنی که همیشه به‌عنوان یک الگو به آن نگاه می‌کرد، بازی کرد. امروز با احساسی عجیب و بغضی در گلویم، می‌دانم که آن کودک ده سال دیگر دوست داشت با تو بازی کند و من هم همینطور تونی. چون من هرگز از آن کودک که همیشه تو را تحسین می‌کرد دست برنداشتم.»

2024754

در این پست که رئالی‌ها را احساساتی کرده است، وینیسیوس واکنش قابل توجهی داشته است. او که خود از جدایی کروس تحت تاثیر قرار گرفته بود، در قسمت کامنت‌های پست والورده خطاب به او نوشته است: «وارث شماره ۸».


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برایم مهم نیست/ واکنش جالب آلبا به قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ