نخست‌وزیر پاکستان برای تسلیت به ایران می‌آید


نخست‌وزیر پاکستان برای تسلیت به ایران می‌آید

شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان، امروز (چهارشنبه) برای تسلیت شهادت آیت‌الله "سیدابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد حامل او به ایران می‌آید.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که نخست‌وزیر این کشور به همراه هیاتی از مقامات بلندپایه این کشور برای عرض تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان، امروز (چهارشنبه) برای تسلیت شهادت آیت‌الله "سیدابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد حامل او به ایران می‌آید.

شبکه ژئو تی‌وی گزارش داد: طبق بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان، "اسحاق دار" وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر و دیگر مقامات ارشد نیز شریف را همراهی خواهند کرد.

شریف قرار است برای عرض تسلیت دولت و ملت پاکستان با مقامات ایران دیدار کند.

رئیس‌جمهور ایران، روز یک‌شنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رئیس‌جمهور، وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک رسانه اصولگرا: قالیباف و بذرپاش تا ساعاتی دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام می‌کنند