گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح


گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که واشنگتن با مسئولان صهیونیست درباره بحران انسانی در نور غزه و تهاجم زمینی به رفح گفتگو کرده است.

گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک مقام ارشد آمریکایی بامداد چهارشنبه در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» از گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره تهاجم زمینی به رفح و بحران انسانی غزه خبر داد.


این مقام آمریکایی که نامش فاش نشد، گفت: «ما یک سری درخواست‌های خاص درمورد چگونگی کاهش بحران انسانی در غزه به اسرائیل ارائه کردیم».


رویترز به نقل از وی نوشت: «ما با اسرائیلی‌ها درباره چگونگی ایجاد ثبات در غزه گفتگو و نگرانی‌های بایدن در مورد تهاجم زمینی به رفح را تکرار کردیم».
این مقام ارشد آمریکایی اضافه کرد: «ممکن است فرصت‌هایی برای پیشبرد روند دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها وجود داشته باشد».


پیش از این نیز مقام‌های آمریکایی به نشریه «پالتیکو» گفتند که واشنگتن نگران است رژیم صهیونیستی فرصت پیروزی در جنگ غزه را به شکل فاجعه‌باری از دست بدهد.


از سوی دیگر، هفته قبل نیز پالتیکو به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشته بود: «ما هم با این نظر موافقیم که بعید است اسرائیل در جنگ غزه به پیروزی کامل دست یابد»./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم لحظه سرقت مسلحانه دزدان نقابدار از طلافروشی اسلامشهر / لحظه هدف قرار گرفتن پلیس !