دفتر یادبود شهادت رئیسی و همراهانش در سئول گشایش یافت


اقتصادنیوز: دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و...
اقتصادنیوز: دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان، روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول گشایش یافت. همچنین به این مناسبت، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایندگی کشورمان در سئول، به حالت نیمه افراشته درآمد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان که بر اثر سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل ایشان صورت گرفت، روز چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳، دفتر یادبودی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول گشایش یافت.

بر این اساس، تعداد کثیری از مقامات رسمی، سفرا و دیپلمات‌های خارجی و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان فرهنگی، مذهبی و اقتصادی کره جنوبی با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول، این دفتر یادبود را امضا کرده و ضمن ابراز تأثر عمیق از این واقعه، با دولت و ملت ایران و بازماندگان این حادثه تأسف بار، ابراز همدردی کردند.

خبر مرتبط
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل با انتشار یک بیانیه به نمایندگی از این اتحادیه، شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامات ایران را تسلیت گفت.


دفتر یادبود

همچنین، برخی سازمان‌ها و نهادهای کره ای با ارسال نامه و تاج گل به سفارت کشورمان در سئول، به شهدای این رویداد تلخ، ادای احترام کردند.

خبر مرتبط
پیام تسلیت مدیرمسئول دنیای اقتصاد در پی شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: علیرضا بختیاری، مدیرمسئول گروه رسانه ای دنیای اقتصاد، در پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.



روز نخست گشایش دفتر یادبود شهدای خدمت، با استقبال بسیار گسترده مقامات، سفرای خارجی و شخصیت های کره ای مواجه گردید. این دفتر یادبود، تا روز پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ در محل سفارت کشورمان گشوده خواهد بود.

گفتنی است، بدین مناسبت، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایندگی کشورمان در سئول به حالت نیمه افراشته درآمد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته