اظهارنظر جالب سرویس اطلاعات خارجی روسیه در مورد سوءقصد به نخست وزیر اسلواکی


سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که تلاش برای ترور رابرت فیتسو، نخست...
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که تلاش برای ترور رابرت فیتسو، نخست وزیر اسلواکی نشان می دهد که نخبگان توتالیتر- لیبرال جهانی در حال حرکت به سمت ترور سیاسی علیه مخالفان خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است:" دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه اطلاع می دهد که داده های دریافت شده توسط سرویس اطلاعات خارجی روسیه حاکی از عصبانیت فزاینده رهبری ایالات متحده و اتحادیه اروپا در رابطه با روند عینی تغییر واقعیت های ژئوپلیتیکی و تقویت مواضع نیروهای سیاسی دارای گرایش ملی است. تلاش برای ترور رئیس دولت اسلواکی در 15 ماه مه سال جاری نشان می دهد که نخبگان توتالیتر-لیبرال در شرایطی که قادر به حفظ هژمونی خود با "روش های متمدن" نیستند به سمت ترور سیاسی آشکار مخالفان خود حرکت می کنند. هدف از چنین اقدامات تلافی جویانه ترساندن "دگر اندیشان" است".
خاطرنشان می شود که جنایت علیه فیتسو "به طور غیرارادی شباهت با ترورهای پر سر و صدای مارتین لوتر کینگ و اولوف پالمه را به خاطر می آورد که سعی در مخالفت با جریان اصلی داشتند."
سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه خاطرنشان می کند: "خوشبختانه، رئیس دولت اسلواکی زنده ماند. پشت آرزوهای رسمی ساختگی برای بهبودی فیتسو، که در غرب به گوش می رسد، چهره واقعی فرقه گلوبالست پنهان شده است - طرفداران آن در اظهارنظرهای متعدد در شبکه های اجتماعی، این جنایت را تأیید کرده " و خواهان حذف سایر رهبران دارای گرایش ملی، از جمله نخست وزیر مجارستان، ویکتور اوربان و الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان هستند."

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته