رسانه: کی یف برای از دست دادن دوباره اراضی آماده می شود


مجله فارین افرز می نویسد: مقامات نظامی در کی یف به شهروندان اوکراین توصیه...
مجله فارین افرز می نویسد: مقامات نظامی در کی یف به شهروندان اوکراین توصیه می کنند برای از دست دادن دوباره اراضی در ماه های آینده آماده شوند.
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این مجله آمده است: "مقامات ارشد نظامی و اطلاعاتی در کی یف به اوکراینی‌ها توصیه می‌کنند که برای متحمل شدن ارضی جدید در ماه‌های آینده آماده شوند".
به گفته اریک چیاراملا، یکی از مقامات سابق شورای ملی اطلاعات آمریکا ، کمک های نظامی بیشتر و اعلام بسیج اضافی وضعیت را فقط اندکی بهتر می کند، زیرا مشکل جدی فقدان یک استراتژی روشن برای مبارزه با "تهدید بلندمدت روسیه برای اوکراین" است.
ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین، 12 مه وضعیت نیروهای مسلح اوکراین در استان خارکف به ویژه در شهر ولچانسک در مرز روسیه را بسیار دشوار خواند. ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین به وضعیت عملیاتی دشوار در محور خارکف اعتراف کرده و به "موفقیت تاکتیکی" نیروهای مسلح روسیه را خاطرنشان کرد.
وزارت دفاع روسیه پیشتر گزارش داده بود که پرسنل نظامی روسیه از گروه نیروهای شمالی طی یک روز به عمق دفاع دشمن پیشروی کرده و شهر گاتیشچه، کراسنوئه، مورخووتس و اولینیکوو را در استان خارکف آزاد کردند. روز قبل، بوریسوفکا، اوگورتسوو، پلتنفکا، پیلنایا و استرلچیا در همان منطقه آزاد شدند.

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته