مایکروسافت امکان ساخت نسخه‌های شخصی از هوش مصنوعی Copilot را فراهم می‌کند


نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده Copilot می‌توانند مانند کارمندان مجازی، برخی...
نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده Copilot می‌توانند مانند کارمندان مجازی، برخی وظایف از جمله بررسی ایمیل‌ها را به‌صورت خودکار انجام دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بریتانیا قابلیت هوش مصنوعی Recall مایکروسافت را از نظر حریم خصوصی بررسی می‌کند

مایکروسافت نیز قصد دارد تا به‌زودی به کسب‌و‌کارها و توسعه‌دهندگان اجازه دهد تا نسخه‌های منحصربه‌فرد خود از هوش مصنوعی Copilot را بسازند که می‌توانند مانند کارمندان مجازی، برخی وظایف از جمله بررسی ایمیل‌ها را به‌صورت خودکار انجام دهند.

«چارلز لامانا»، معاون برنامه‌ها و پلتفرم‌های تجاری مایکروسافت توضیح می‌دهد:

«ما متوجه شدیم که محدود کردن Copilot به مکالمات، با توجه به کاری که Copilot می‌تواند انجام دهد بسیار محدود کننده است. به جای داشتن یک Copilot که منتظر می‌ماند تا کسی با آن صحبت کند، چه می‌شود اگر بتوانید Copilot خود را فعال‌تر کنید و بتواند در پس‌زمینه کارهای خود را انجام دهد؟»

مایکروسافت از امروز این قابلیت جدیدی را برای گروه بسیار کوچکی از آزمایش‌کنندگان در دسترس قرار داده است و در اواخر سال جاری پیش‌نمایش عمومی آن از طریق Copilot Studio ارائه می‌شود. مایکروسافت برای توضیح بیشتر این قابلیت، مثالی را ارائه کرده است که به شرح زیر است:

«تصور کنید که تازه استخدام شده‌اید. یک کوپایلوت فعال به شما خوش‌آمد می‌گوید، در مورد داده‌های منابع انسانی استدلال می‌کند و به سؤالات شما پاسخ می‌دهد، شما را به دوستانتان معرفی می‌کند، به شما آموزش می‌دهد و ضرب‌الاجل‌ها را به شما می‌دهد، در فرم‌ها به شما کمک می‌کند و هفته اول جلساتتان را تنظیم می‌کند. اکنون، منابع انسانی و کارمندان می‌توانند بدون دردسر، بر روی وظایف عادی خود تمرکز کنند.»

مایکروسافت همچنین با اتصال‌داده به وب‌سایت‌های عمومی، شیرپوینت، وان‌درایو و موارد دیگر، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در Copilot‌های سفارشی خود از داده‌های خود کمک بگیرند. این قابلیت بخشی از تلاش گسترده‌تر مایکروسافت برای ارتقاء Copilot به بیش از یک چت‌بات است.

منبع : دیجیاتو
به اشتراک گذاری
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید