سایپا و برنامه ویژه برای فصل بعد


 نارنجی‌پوشان برای دومین فصل با بدشانسی از صعود به لیگ برتر بازماندند.
نارنجی‌پوشان برای دومین فصل با بدشانسی از صعود به لیگ برتر بازماندند.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سقوط از لیگ برتر، نارنجی‌پوشان طی دو فصل اخیر تلاش زیادی داشتند تا بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردند که این امر در این فصل نیز نافرجام ماند.

آنها فصل گذشته در هفته‌های پایانی با سیدمهدی حسینی ‌نسب کار را دنبال می‌کردند تا یکقدمی صعود نیز پیش رفتند که در آخرین گام این رقابت را به شمس آذر و استقلال خوزستان واگذار کردند. حسینی‌نسب در ابتدای فصل نیز هدایت نارنجی‌پوشان را عهده‌دار بود و در نیم فصل اما جای خود را به سرآسیابی داد. با این حال طی تغییرات دوباره این تیم که اکنون محمد محمدی را روی صندلی مدیریت خود می‌بیند، بار دیگر به این تیم بازگشته و بیشتر روی برنامه‌های فصل آتی کار را پیش می‌برند. سایپایی‌ها که به واسطه شهادت رئیس جمهور پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان تمرین خود را تعطیل کردند، اکنون بار دیگر با شروع دوباره تمرینات خود را مهیای سه بازی باقیمانده کرده و به دنبال دستیابی به نتایج مناسب طی فرصت باقی‌مانده هستند.

2015505

حسینی‌نسب طی دو بازی اخیر و بعد از بازگشت دوباره به نیمکت این تیم توانسته چهار امتیاز کسب کند و باید دید شرایط برای فصل آینده طبق فلسفه مدیریتی محمد محمدی به چه شکل پیش خواهد رفت. آنها تمام برنامه خود را با مدیریت جدید برای صعود و بازگشت دوباره به لیگ برتر قرار داده‌اند و از جدال‌های باقی‌مانده فرصتی برای آشنایی بیشتر و ایجاد شرایط و فضای مناسب در مسیر اهداف خود، بهره خواهند برد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید