عکس/ چهره باورنکردنی بازیگر کودک فیلم نارنجی پوش بعد 13 سال


در اینجا تصویری را از محمدجواد جعفرپور مشاهده می کنید که بعد 13 سال...
در اینجا تصویری را از محمدجواد جعفرپور مشاهده می کنید که بعد 13 سال بیشتر تغییر کرده است.

به گزارش وقت صبح، محمدجواد جعفرپور متولد ۱۶ مهر ۱۳۷۷ در تهران، بازیگر است.

بازی او در فیلم شکارچی شنبه باعث شهرتش شد و استعداد بازیگیری اش بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

از کودکی وارد عرصه بازیگری شد و حالا چندی تجربه سینمایی دارد اولین بار با یک سریال انقلابی بنام خط تماس به قاب تلویزیون آمد. اولین بار در سال ۱۳۸۶ وقتی ۹ ساله بود به عنوان بازیگر کودک در فیلم به همین سادگی بکارگردانی و نویسندگی رضا میرکریمی وارد عرصه بازیگری شد.

دوسال بعد از اولین تجربه در سال ۸۸ در فیلم شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ طادی نقش یک بچه یهودی را بازی کرد که محصول مشترک ایران و لبنان بود.

عنوان فیلمی به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی است. این فیلم در کل تلاش صهیونیست‌ها را در تسلط بر منطقه فلسطین نشان می‌دهد. داستان فیلم به زندگی کودکی می‌پردازد که به میان اقوام مختلف رفته و از هر یک چیزی آموخته‌است.

علی‌رغم ممانعت مسئولین جشنواره فیلم فجر با حضور این فیلم در جشنواره، با میانجی‌گری محمدرضا رحیمی که ماهیت این فیلم را ضد صهیونیستی می‌دانست، این فیلم در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

۸۰ درصد فیلمبرداری «شکارچی شنبه» در طی اقامت ۲۵ روز گروه فیلمسازی در لبنان فیلمبرداری شده و ۲۰ درصد آن در مناطق مختلفی از ایران نظیر چالوس و تهران انجام شده‌است. فیلم شکارچی شنبه در تاریخ جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ (روز قدس)، با حذف برخی از دیالوگ‌ها از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

شهابب

منبع: فرادید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته