جایزه بهترین بازیکن جهان از دست 2 ایرانی پرید


فوتسالیست‌های ایرانی پالما و والدپنیاس نتوانستند در رقابت با ملی‌پوش...
فوتسالیست‌های ایرانی پالما و والدپنیاس نتوانستند در رقابت با ملی‌پوش پرتغالی به جایزه بهترین بازیکن جهان برسند.

به گزارش "ورزش سه"، اتمام رقابت‌های معتبر فوتسال جهان در سال اخیر موجب شد تا بررسی عملکرد بازیکنان در این رشته ورزشی برای معرفی بهترین بازیکن جهان مورد بررسی قرار بگیرد که سعید احمدعباسی و مسلم اولادقباد هم نماینده ایران در این جمع بودند.

مسلم اولادقباد که در دو سال اخیر در پالما مایورکا اسپانیا در کنار حسین طیبی، ستاره فوتسال ایران و جهان حضور داشته، به دلیل همراهی تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام ملت‌ها در این جمع قرار گرفت ولی در نهایت دستش به جایزه بهترین بازیکن جهان نرسید و سعید احمدعباسی هم به دلیل عملکردش در لیگا اسپانیا در این بین جای داشت.

پانی وارلا، بازیکن اسپورتینگ لیسبون که در سال 2022 به قهرمانی در لیگ برتر پرتغال رسید و بهترین گلزن این رقابت‌ها شد و علاوه بر آن هم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و یک نایب قهرمانی در این رقابت‌ها هم داشت، با اعلام روزنامه ابولا پرتغال به‌عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

این فوتسالیست ملی پوش 35 ساله پرتغالی نقش موثری در قهرمانی پرتغال در رقابت‌های قهرمانی اروپا داشت و تمام جام‌های معتبر در مسابقات باشگاهی این کشور در سال اخیر را به دست آورد تا حالا به‌عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شود.

وارلا 9 رقیب دیگر از کشورهای مختلف برای رسیدن به این عنوان داشت که سعید احمدعباسی از والدپنیاس اسپانیا و مسلم اولادقباد از مایورکا پالما در این بین بودند، اما این دو فوتسالیست ایرانی دست‌شان به این جایزه نرسید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته