نیروهای مسلح اوکراین به طور غیرمنتظره از پایان درگیری صحبت کردند


اوکراین مجبور خواهد شد برای پایان دادن به درگیری با روسیه امتیازات ارضی...
اوکراین مجبور خواهد شد برای پایان دادن به درگیری با روسیه امتیازات ارضی بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ الکساندر باکولین، فرمانده تیپ 57 تفنگ موتوری نیروهای مسلح اوکراین، به ای بی سی نیوز گفت که ممکن است اوکراین مجبور باشد برای پایان دادن به درگیری با روسیه امتیازات ارضی بدهد.
باکولین در مصاحبه ای با این کانال تلویزیونی گفت: «درگیری احتمالاً با توافق اوکراین و روسیه پایان خواهد یافت. او اعتراف کرد که اوکراین بخشی از سرزمین های خود را از دست خواهد داد و به عنوان نمونه به تغییرات سرزمینی فنلاند در پی نتایج جنگ شوروی و فنلاند طی سال 1939 تا 1940 اشاره کرد.
فنلاند زمانی علیه اتحاد جماهیر شوروی بزرگ جنگید. بله، این کشور برخی از مناطق را از دست داد. اما هنوز به عنوان یک کشور وجود دارد. ما در وضعیت مشابهی هستیم، اما امیدوارم که سرزمینمان را از دست ندهیم."
به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین وضعیت را در جبهه "تثبیت" کرده اند. اما وی وضعیت در منطقه خارکف را "بسیار دشوار" توصیف کرد.
پیشتر، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، در حال حاضر برای همه کارشناسان آشکار و مبرهن شده است که هر سلاحی هم که به کی یف عرضه شود قادر به تغییر مسیر عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین نخواهد بود.
پسکوف در مورد اظهارات مطرح شده در ایالات متحده درباره لزوم اجازه دادن به اوکراین برای استفاده از تسلیحات آمریکایی علیه روسیه گفت:‌ "برای همه متخصصان آشکار شده است که هیچ سلاحی قادر نیست به هر نحوی روند عملیات نظامی ویژه را تغییر دهد."
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته