قاب‌های فریبنده از آخرین تمرین گل‌گهر!


عکاس تیم فوتبال گل‌گهر قاب‌های متفاوتی از آخرین تمرین این تیم در سیرجان...
عکاس تیم فوتبال گل‌گهر قاب‌های متفاوتی از آخرین تمرین این تیم در سیرجان ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"، حال و هوای اردوی گل‌گهر این روزها خاص‌تر و باروحیه‌تر از همیشه دنیال می‌شود. آنها اگرچه در هفت مسابقه اخیر لیگ برتر موفق به کسب نتایج خوبی نشدند، اما با رقم زدن پرگل‌ترین پیروزی جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا برای دومین مرتبه در تاریخ‌شان در آستانه صعود به فینال یک تورنمنت مهم قرار بگیرند.

گل‌گهر طی سال‌های اخیر که به لیگ برتر راه پیدا کرده، چند هدف را برگزیده که اولی ماندن در لیگ برتر و ایجاد ثبات در این هدف بود. آنها در لیگ بیست و سوم ششمین فصل حضور متوالی در لیگ برتر را پشت سر گذاشتند، اما همچنان در رسیدن به دو هدف دیگر ناکام بوده‌اند.

2025587

هدف بعدی آنها پس از ایجاد ثبات تیمی و ماندن در لیگ برتر کسب سهمیه آسیایی بوده که طی سال‌های اخیر به این هدف بسیار نزدیک بوده‌اند، اما همیشه در گام‌های آخر کم آورده‌اند. درنهایت کسب قهرمانی سومین اولویت مدیران باشگاه بوده که در برنامه بلندمدت آنها قرار دارد.

حالا در فصل جاری شرایط برای تحقق هدف دوم بسیار محتمل به نظر می‌رسد. استقلال، پرسپولیس و تراکتور به عنوان سه مدعی اصلی جام از دور مسابقات کنار رفته‌اند و البته آنها در نیمه نهایی به مصاف سرسخت‌ترین مدعی باقی مانده می‌روند که سپاهان است.

2025588

به هر ترتیب اگرچه تا ساعاتی دیگر گل گهر باید در خانه به مصاف آلومینیوم برود، اما با توجه به از دست رفتن شانس کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر، تمام نگاه و امید هواداران سیرجانی و بازیکنان و سایر اعضای گل‌گهر به پیروزی مقابل سپاهان است و سه دیدار باقی مانده لیگ برتر سه مسابقه تدارکاتی پراهمیت به شمار می‎‌رود تا اوزونیدیس بتواند در بهترین شرایط تیمش را به مصاف طلایی پوشان اصفهانی بفرستد.

جواد نادری‌پور عکاس باشگاه گل‌گهر قاب‌های قابل توجهی از آخرین تمرین این تیم منتشر کرده که نشان دهنده حال و هوایی متفاوت در سیرجان است؛ حال و هوایی که بارقه امید برای کسب سهمیه آسیایی را به شکل کاملا جدی زنده کرده است.

2025589
2025590
2025591
2025592
2025593
2025595
2025596
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید