تبلیغ سوپر بول هیوندای در سال 2017 | فیلم


تبلیغ سوپر بول هیوندای در سال 2017 | فیلم

در این ویدیو سوپر بول 2017 شرکت هیوندای را مشاهده می‌کنید.

سوپر بول نام مسابقه‌ای است که برای انتخاب قهرمانی لیگ فوتبال آمریکایی ملی کشور آمریکا برگزار می‌شود.

این مسابقه به همراه مراسم جانبی‌اش که معمولاً با اجرای زنده چندی از خواننده‌گان مشهور همراه است؛ در اولین یکشنبه فوریه که به “یکشنبه سوپر بول” معروف است، برگزار می‌شود.

اگرچه زمان پخش این مسابقه تعطیلی رسمی نیست، اما در حین بازی، آمریکا بصورت نیمه‌رسمی تعطیل می‌شود.

در طی سالیان دراز این مسابقه به پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی در آمریکا تبدیل شده است؛ بطوریکه در سال ۲۰۱۵۵ در حدود یکصد و پانزده میلیون بیننده رسید و توانست رکوردار پربیننده‌ترین برنامه در تاریخ آمریکا شود.

با توجه به تعداد ببینده‌ای که این برنامه دارد، آگهی‌های بازرگانی که بین دو نیمه پخش می‌شوند به “پدیده‌ای فرهنگی” تبدیل شده‌اند؛ بطوریکه کمپانی‌های بزرگ درصددند که بتوانند در این بین زمانی را به خود اختصاص دهند.

آگهی‌های بازرگانی سوپر بول به دلیل کیفیت سینمایی، قابل پیش‌بینی نبودن، خاصیت طنزگونه و استفاده از جلوه‌های ویژه، همیشه شناخته شده و به یادماندنی هستند.

با توجه به ویژگی‌های شاخص و منحصربه‌فرد آگهی‌های بازرگانی سوپر بول ، هزینه تبلیغات آن هر ساله رو به افزایش است. بطوریکه هزینه متوسط یک آگهی ۳۰ ثانیه‌ای از سوپر بول یک (Super Bowl I) سال ۱۹۶۷، ۳۷.۵۰۰ دلار به ۵ میلیون دلار در سوپر بول ۵۰ (Super Bowl 50) سال ۲۰۱۶ رسیده است.

 

 

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگاهی به تاریخچه پرفرازونشیب فولکس‌واگن پاسات