پیامد نحوه جدایی نبی کیتا از لایپزیش


قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات، پس از اینکه باشگاه لایپزیش تمام تلاش خود را کرد تا نبی کیتا را در تیمش حفظ کند، سرانجام با رفتن او به لیورپول برای سال آینده موافقت کرد. اما پیامدهای شخصی این معامله برای باشگاه آلمانی چیست؟ لایپزیک قصد داشت با پول به دست آمده از این معامله سرمایه گذاری کند و پیش از رسمی شدن انتقال کیتا به لیورپول، کوین...

جدایی نبی کیتا از لایپزیش با فعال سازی بند آزادسازی

پیامد نحوه جدایی نبی کیتا از لایپزیش

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۴
پیامد نحوه جدایی نبی کیتا از لایپزیش

نبی کیتا یک بند آزادسازی در قرارداد خود داشت که لیورپول با پرداخت آن توانست بازیکن را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از اتمام مهلت نقل و انتقالات، پس از اینکه باشگاه لایپزیش تمام تلاش خود را کرد تا نبی کیتا را در تیمش حفظ کند، سرانجام با رفتن او به لیورپول برای سال آینده موافقت کرد. اما پیامدهای شخصی این معامله برای باشگاه آلمانی چیست؟

لایپزیک قصد داشت با پول به دست آمده از این معامله سرمایه گذاری کند و پیش از رسمی شدن انتقال کیتا به لیورپول، کوین کمپل را با مبلغ ۲۰ میلیون یورو خریداری کردند.

علاوه بر این، لایپزیک قصد دارد قرارداد بلند مدت با بازیکنان با استعداد خود یعنی ویلی اوربان، یوسف پولسن، تیمو ورنر، امیل فورسبرگ و مارسل سابیتزر امضا کرده تا آنها را برای پروژه بلند مدت خود در باشگاه حفظ کند.

رالف هازن هوتل، سرمربی باشگاه لایپزیش در خصوص این مسئله بیان کرد:

این بازیکنان برای ما بسیار مهم بوده زیرا آنها پرورش یافته اینجا هستند و می توانند باعث پیشرفت باشگاه شوند. وجود آنها در تیم اتفاق خوبی است.
اوربان کاپیتان تیم بوده و رهبریت لایپزیک در دستان اوست. سابیتزر تکنسین تیم در کارهای هجومی بوده و هازن هوتل لقب جنگجوی تیم را به او داده است. پولسن بازی را کنترل کرده و می تواند با قد بلندش اتفاقات ناممکن را برای تیم ممکن سازد. ورنر بهترین مهاجم تیم است. شاید گاها مصدوم شده و در تمرینات حضور ندارد اما ۱۱۰ درصد توان خود را در زمین به اجرا می گذارد.

تمدید قرارداد ها بدون بند آزادسازی برای این بوده که لایپزیش از انتقالات احتمالی بازیکنان کلیدی خود جلوگیری کند. با اینکه پیشنهادات سنگین برای نبی کیتا رد شد ولی او سال ۲۰۱۸ یک بند آزادسازی داشته و لیورپول با پرداخت مبلغ این بند او را سال بعد به تیم خود اضافه خواهد کرد و لایپزیش نمی خواهد که بقیه ستاره های خود را اینگونه از دست دهد.

دسته بندی ها : فوتبال انگلیس , فوتبال جهان
برچسب ها : باشگاه لایپزیش, باشگاه لیورپول انگلیس, رالف هازن هوتل, سرمربی باشگاه لایپزیش, کوین کمپل, نبی کیتا, یوسف پولسن

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سندی از خیانت شکیرا به جرارد پیکه + عکس