«به زودی لشکر شهدا» وارد بازار نشر می شود


خبرگزاری شبستان: کتاب «به زودی لشکر شهدا» به همت گروه تحقیقاتی وابسته به مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) با موضوع معجزات، کرامات، اخبار و امداد های غیبی لشگر شهدا آماده نشر می شود.

سرویس : مهدویت و غدیر - مهدی باوران زمان : ۱۳۹۶/۷/۱ - ۱۶:۰۳ شناسه خبر : ۶۵۷۷۶۳

«به زودی لشکر شهدا» وارد بازار نشر می شود
خبرگزاری شبستان: کتاب «به زودی لشکر شهدا» به همت گروه تحقیقاتی وابسته به مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) با موضوع معجزات، کرامات، اخبار و امداد های غیبی لشگر شهدا آماده نشر می شود.
 «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود
به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد حضرت ولی‌عصر(عج): کتاب «به زودی لشکر شهدا» به همت گروه تحقیقاتی وابسته به این مسجد با موضوع «معجزات، کرامات، اخبار و امدادهای غیبی لشگر شهدا» در دست انتشار قرار دارد.


برپایه این گزارش، گروه تحقیقاتی «لشگر شهدا» وابسته به مسجد حضرت ولیعصر(عج) که پروژه تحقیقاتی خود را در راستای معجزات، کرامات، اخبار و امدادهای غیبی شهدا آغاز کرد که اکنون مراحل پایانی آن را طی می‌کند.


بعد از 1400 سال که از صدر اسلام می‌گذرد، در این برهه حساس زمانی خداوند باب شهادت را به صورت گسترده در ماجرای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای جامعه اسلامی ایران باز کرد و بهترین و مؤمن ترین جوانان ما را به وسیله شهادت به عالی‌ترین جایگاه ها در آسمان رسانید. بنابراینT جریان جنگ تحمیلی برای ما دفاع مقدس بود، زیرا در این ماجرا جوانان برومند و مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بسیار تزکیه شدند و نهایتاً با شهادتشان به عالی‌ترین درجات دست یافتند.


در گذشته این سؤال برایمان جلب توجه می‌کرد که چرا باید هشت سال جنگ تحمیلی در این کشور راه بیافتد و حدود۳۰۰ هزار جوان مؤمن به شهادت برسند و عاقبت آن‌ها چگونه خواهد شد. این سؤال را می‌توان در آیات ۲۶ و ۴۰ سوره توبه و ۹ سوره احزاب بیافت، آنجا که خداوند از لشکری صحبت می‌کند که به چشم دیده نمی‌شوند؛ «أَنْزَلَ جُنُوداً لَمْ تَرَوْها وَ عَذَّبَ الَّذینَ کَفَرُوا وَ ذلِکَ جَزاءُ الْکافِرینَ؛ لشکری نازل کرد که به چشم نمی‌بینید و کسانی را که کفر ورزیدند، عذاب کرد؛‌این جزای کافران است» (۲۶ توبه) گویی خداوند اراده کرده است از بهترین جوانان مؤمن سرزمین ما برای خود جنود و لشگری نامرئی ایجاد کند تا در زمان خاصی این لشگر غیبی را برای نصرت مومنین و شکست کفار نازل کند.


روابط عمومی مسجد حضرت ولی‌عصر در این راستا اعلام کرد: گروه تحقیقاتی «لشگر شهدا» وابسته به مسجد حضرت ولی عصر(عج) سراغ خانواده‌های معظم شهدا رفت و در این دیدار، بعد از مصاحبه با بسیاری از خانواده‌های معظم شهدا بخشی از معجزات، کرامات ، اخبار و امدادهای غیبی شهدا تولید شد. به عنوان نمونه برخی از خانواده‌های معظم شهدا اذعان داشتند ما شهیدمان را بسیار در خواب و بیداری ملاقات می‌کنیم و در این دیدار، گاهاً خبر از آینده به ما داده‌اند که درست و صحیح بوده‌اند. از این رو بعد از جمع‌آوری این مصاحبه‌ها از خانواده‌های معظم شهدا، بر آن شدیم این مجموعه ارزشمند را در قالب فیلم و عکس و کتاب و اپلیکیشن موبایل با موضوع «معجزات، کرامات ، اخبار و امداد های غیبی لشگر شهدا» با نام «بزودی لشگر شهدا» منتشر کنیم.

بر اساس این گزارش، ما به عنوان شیعیان اهل‌بیت(ع) معتقد به اثرگذاری شهدا هستیم و آن‌ها را بر اساس آیاتی از قرآن، زنده می‌دانیم، اما باید در نظر داشت چه بسا خدا زمانی بخواهد اثرگذاری ایشان را در حدی فراتر از خانواده‌شان قرار دهد و بر اساس آیه26 سوره توبه لشگری غیبی را برای نصرت مؤمنین فراهم کند؛ ما این مسأله را بعد از شهادت شهید والامقام محسن حججی و انقلابی که خداوند با شهادت او در قلوب مردم جامعه ایران اسلامی، ایجاد کرد، به وضوح دیدیم؛ در برهه‌ای که منافقان در پی حذف نام و یاد شهدا بودند و بابت این مسأله ده‌ها سال تلاش کرده بودند،‌ خداوند با ماجرای شهید حججی هزینه و نقشه آن‌ها را نقش بر آب می‌کند و ظاهرا از این پس شاهد اثرگذاری هرچه بیشتر لشگر شهدا در دنیا خواهیم بود تا جایی که کفر و ظلم نابود شوند و این ماجرا می‌تواند مایه امیدواری محرومان و مستضعفان عالم باشد، همچون مردم مظلوم میانمار که به بن بست رسیده‌اند و منتظر امداد غیبی الهی هستند تا فرجی حاصل شود.

 «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود

پایان پیام/248
 «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود
 «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود  «به زودی لشکر شهدا»   وارد بازار نشر می شود
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
مسجد مقدس جمکران
|
شهدا
|
مهدویت
|

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...