روند پیروزی‌های تاسیسات و نفت و گاز حفظ می‌شود؟


روند پیروزی‌های تاسیسات و نفت و گاز حفظ می‌شود؟

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه هفته جاری وارد سومین هفته خود می شوند و در هفته ای که شهید چمران لارستان ، مدافع عنوان قهرمانی استراحت دارد تاسیسات دریایی به دنبال صدرنشینی است. شاگردان زهرا ابراهیمی پس از 2 برد پیاپی برابر اصفهانی ها و کردستانی ها ، این بار در خانه پذیرای بهمن بهبهان هستند و می خواهند با...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه هفته جاری وارد سومین هفته خود می شوند و در هفته ای که شهید چمران لارستان ، مدافع عنوان قهرمانی استراحت دارد تاسیسات دریایی به دنبال صدرنشینی است.

شاگردان زهرا ابراهیمی پس از ۲ برد پیاپی برابر اصفهانی ها و کردستانی ها ، این بار در خانه پذیرای بهمن بهبهان هستند و می خواهند با سومین برد متوالی صدر را از دست شهید چمران بگیرند.

حریف این هفته تاسیسات دریایی ، تیم بهمن بهبهان تازه وارد به لیگ برتر است که هفته قبل در اولین بازی خود در خانه به شهید چمران باخت. سعیده حراج چی در یک سوی میدان در ترکیب بهمن بهبهان و مینا وطن پرست در سوی دیگر می توانند تاثیر گذارترین چهره های میدان باشند.

در گچساران ، تیم نفت و گاز این شهر در دومین بازی خود به دیدار تیم هیئت هندبال اصفهان می رود و پیش بینی می شود یک برد آسان در انتظار گچساران باشد. نفت و گاز رقیبی جدی برای تاسیسات دریایی و شهید چمران لارستان برای قهرمانی این فصل است و با تیم قدرتمند خود برابر نماینده اصفهانی قرار می گیرد که با انبوهی از بازیکنان کم سن و سال روانه لیگ برتر شده است. راضیه جانباز ، الناز قاسمی و فاطمه خلیلی به همراه مژده کاراوند بازیکن سابق ذوب آهن که همگی امسال به نفت و گاز آمده اند ستون های اصلی تیم گچسارانی هم در این بازی و هم در نبرهای مهم آینده خواهند بود.

در شاهین شهر نیز تیم هیئت هندبال شاهین شهر با هدایت ملک فتحی به دیدار هیئت هندبال کردستان می رود. شاهین شهر در بازی قبلی خود در دربی استان اصفهان برابر هیئت هندبال اصفهان پیروز شد و در این بازی برابر هیئت کردستان به دنبال ۴ امتیازی شدن است. کردستانی ها هر ۲ بازی قبلی خود را باخته اند. به نظر می رسد شاهین شهر برای ایستادن در میانه جدول در پایان فصل تلاش می کند و در این راه هیئت کردستان رقیب سختی برای آن ها به شمار خواهد رفت.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر بانوان جمعه ۱۹ آبان / ساعت ۱۱ صبح:

هیات هندبال شاهین شهر – هیات هندبال کردستان

نفت و گاز گچساران – هیات هندبال اصفهان

تاسیسات دریایی تهران – بهمن بهبهان


منتخب امروز


آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...