آرش میراحمدی در گفتگو با درنگ درباره انتشار زندگی شخصی هنرمندان در فضای مجازی با اعلام نظر موافق خود در این باره، اظهار داشت: من با ورود هنرمندان به فضای مجازی خیلی موافق هستم. چون فضای مجازی، فضای ارتباطی هنرمندان با سایرین است.

وی ادامه داد: چه بخواهیم چه نخواهیم شبکه‌های اجتماعی دنیایی از ارتباطات را در عصر اطلاعات برای هنرمندان ایجاد کرده است و سلبریتی‌ها به این فضاها نیاز دارند. تا کجا می‌توان وارد این فضا نشد و با آن مقابله کرد؟ در نهایت باید به فضای مجازی ورود کرد و حرف زد چرا که برای هنرمندان ضروری است.

این بازیگر طنز تلویزیون انتشار زندگی خصوصی هنرمندان را گامی در جهت دیده شدن دانست و گفت: معتقدم به اشتراک گذاشتن زندگی سلبریتی‌ها هیچ اشکالی ندارد و این موارد باید باشد. بر خلاف عده زیادی که مخالف این کار هستند، من بر این باورم ریزه‌کاری های زندگی هنرمندان باید دیده شود و لازم است به این سمت و سو حرکت کنیم.

به گفته میراحمدی، تمام مسائل پشت پرده و ظرایف زندگی هنرمندان دیده می‌شود که کار قشنگی است؛ برگی از تاریخ ایجاد شده که روی مسائل پنهان باید حساس بود در حالیکه حجب حاکم بر زندگی خصوصی چهره‌ها کم کم در این فضا برداشته می‌شود.

وی افزود: این ذره‌بین‌ها روی زندگی شخصی هنرمندان روز به روز بیشتر می‌شود، هر چند دیده شدن زندگی خصوصی چهره‌ها به خودشان ارتباط دارد اما من موافق این اتفاق قشنگ هستم و نباید از آن ترسید.

چرا کم‌رنگ و کم‌کار شدم؟ از مسئولان بپرسید
واکنش رضا رشیدپور به حواشی پست اینستاگرام هانیه توسلی درباره گربه‌اش
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بله خیر