با کشف یک ذخیره گاۀ مهمات طالبان در میدان وردک از چندین حملۀ تروریستی جلوگیری شد


فرمان‌دهی امنیه ولایت میدان از کشف یک ذخیره‌گاه بزرگ مهمات طالبان از ولسوالی سید آباد این ولایت خبر می‌دهند؛ عملیات‌های نیروهای دولتی چندی قبل جهت پاک‌سازی این ولسوالی از وجود گروه‌های هراس‌افگن آغاز شده بود. جنرال احمد فهیم قایم، فرمان‌ده امنیه ولایت میدان وردک می‌گوید که در عملیات‌ مشترک نیروهای امنیتی در ولسوالی سیدآباد این...

با کشف یک ذخیره گاۀ مهمات طالبان در میدان وردک از چندین حملۀ تروریستی جلوگیری شد

فرمان‌دهی امنیه ولایت میدان از کشف یک ذخیره‌گاه بزرگ مهمات طالبان از ولسوالی سید آباد این ولایت خبر می‌دهند؛ عملیات‌های نیروهای دولتی چندی قبل جهت پاک‌سازی این ولسوالی از وجود گروه‌های هراس‌افگن آغاز شده بود.

جنرال احمد فهیم قایم، فرمان‌ده امنیه ولایت میدان وردک می‌گوید که در عملیات‌ مشترک نیروهای امنیتی در ولسوالی سیدآباد این ولایت، یک ذخیره‌گاه بزرگ مهمات دشمن  کشف و ضبط شده‌است.

آقای قایم می‌گوید که طالبان قصد داشته‌اند با استفاده از این مهمات ولسوالی‌های  سیدآباد و چک این ولایت را زیر حمله‌های تهاجمی و انفجاری خود قرار دهند.

به اساس گفته‌های آقایم، طالبان هم‌چنان از این مهمات برای قتل و کشتار افراد ملکی و نیروهای امنیتی استفاده می‌کردند که جلو این عمل شان گرفته شده‌است.

فرمان‌ده امنیه ولایت میدان وردک می‌گوید که با کشف و ضبط این ذخیره‌گاۀ بزرگ مهمات طالبان، نیروهای امنیتی توانسته‌اند که از چندین حمله‌های تروریستی در این ولایت جلوگیری نمایند.

فرمان‌ده امنیه ولایت میدان وردگ نگفته‌است که در پیوند به این قضیه کسی هم دست‌گیر شده یا خیر، اما افزوده که در جریان عملیات‌ها به نیروهای دولتی کدام آسیبی نرسیده‌است.

باید خاطر نشان ساخت که ولسوالی‌های جلریز و سیدآباد ولایت میدان وردک از جمله ناامن ترین ولسوالی‌های این ولایت اند که طالبان در آن حضور گسترده دارند.

هرچند حدودا ۱۵ روز قبل عملیات‌های نیروهای دولتی در ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردک جهت نابودی طالبان آغاز گردیده بودند، اما پس از ختم عملیات‌ها، دیده شده که هنوز طالبان دربخش‌های از این ولایت حضور دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)