رده‌بندی سنی بازی Far Cry 5 از سوی ESRB مشخص شد


رده‌بندی سنی بازی Far Cry 5 از سوی ESRB مشخص شد

امروز ESRB رده‌بندی سنی بازی Far Cry 5 که یکی از موردانتظارترین شوترهای سال جاری محسوب می‌شود را مشخص کرده است و رده سنی M به بازی داده است. رده‌بندی سنی M به این معنی است که بازی برای افراد بزرگسال و بالغ مناسب است. نسخه‌های قبلی این سری نیز چنین رده‎‌ای از ESRB...

امروز ESRB رده‌بندی سنی بازی Far Cry 5 که یکی از موردانتظارترین شوترهای سال جاری محسوب می‌شود را مشخص کرده است و رده سنی M به بازی داده است.

رده‌بندی سنی M به این معنی است که بازی برای افراد بزرگسال و بالغ مناسب است. نسخه‌های قبلی این سری نیز چنین رده‎‌ای از ESRB دریافت کرده بودند و مثل گذشته بازی Far Cry 5 را هم با اصطلاحاتی مثل خون، خشونت بالا و تم‌های جنسی توصیف می‌کنند. نکته جالب این است در Far Cry 5 می‌توانید از مواد مخدر برای تقویت توانایی‌های خود استفاده کنید!

در این بازی شوتر اول شخص شما نقش معاون کلانتر را خواهید داشت و در مونتانا با یک فرقه مذهبی خواهید جنگید. مبارزات بازی شامل درگیری‌های واقع گرایانه، انفجارهای بزرگ و جلوه‌های پاشیده شدن خون است. در بازی شاهد صحنه‌های خشنی مثل شلیک کردن یک مرد به سر خودش، شکنجه یک زندانی با برق، کندن پوست سینه یک شخصیت و جنازه‌های تیکه تیکه شده هستیم.

بازی Far Cry 5 ویژگی‌هایی دارد که با دیگر عناوین این سری متفاوت هستند؛ در این نسخه شما می‌توانید شخصیت اصلی داستان را شخصی‌سازی کنید و حتی جنسیت او را مشخص کنید. دیگر ویژگی این نسخه حذف شدن مینی مپ و برچ‌های رادیویی از بازی است.

Far Cry 5 توسط استودیو Ubisoft Montreal با کمک Ubisoft Berlin در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ 27 مارس (۷ فروردین ۱۳۹۷) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رده‌بندی سنی بازی Far Cry 5 از سوی ESRB مشخص شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Minecraft 1.12.0.6 دنیای پیکسلی ماینکرافت اندروید