تساوی حق ما نبود/کیفیت زمین چمن افتضاح بود


تساوی حق ما نبود/کیفیت زمین چمن افتضاح بود

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم و حق ما مقابل پیکان تساوی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصرتی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان تهران در ورزشگاه تختی اظهار کرد: بازی خوبی از خود ارائه کردیم. متأسفانه در طول هفته به خاطر بارش برف، شرایط تمرین در زمین چمن را نداشتیم؛ تنها روز گذشته توانستیم بر روی چمن تمرین کنیم و این بر کیفیت کار ما تأثیر بسیاری گذاشت.

وی ادامه داد: تساوی حق ما نبود و باید بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم، اما امروز بدشانس بودیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره پنالتی که به حریف داده است، گفت: متأسفانه کیفیت چمن ورزشگاه تختی بد است، بارش برف هم این موضوع را بیشتر کرده بود و من اگر زمین کیفیت داشت، هرگز سُر نمی‌خوردم که باعث شوم به حریف پنالتی بدهم؛ ولی متأسفانه لیز خوردم و کنترل خود را از دست داده و بر روی مهاجم حریف خطا کردم که داور هم به سرعت پنالتی گرفت.

نصرتی افزود: نفت در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و مطمئن هستم که می‌توانیم تا پایان فصل خود را به بالای جدول برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج قابل قبولی کسب کرده و این روند موفقیتمان را ادامه دهیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...