رشد 18 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور مراغه


رشد 18 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور مراغه

مراغه - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور مراغه از افزایش 18 درصدی پذیرش دانشجو در این نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ماموریت این دانشگاه به عنوان نسل سوم دانشگاه ها، ارتقا سطح فرهنگی، گسترش مرزهای دانش و تربیت نیروهای متخصص است.

به گزارش ایرنا، علی باغبان روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح دستاوردهای حوزه آموزش دانشگاه پیام نور مراغه اظهار کرد: در سال های اخیر نگاه دانشگاه پیام نور مراغه به سمت رشته های مورد تقاضای جامعه و تحصیلات تکمیلی است، و دانشگاه فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده و رشته های تحصیلی دانشگاه از نظر کمی، کیفی و تحصیلات تکمیلی رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: امسال دو رشته جدید کارشناسی مدیریت بانکداری و کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی به مجموعه رشته های تحصیلی این دانشگاه اضافه شده است.
باغبان به گسترش فضای آموزشی و فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: سوله ورزشی این دانشگاه با ظرفیتی بالغ بر 300 نفر در سالجاری برای برگزاری کلاس های آموزشی و فوق برنامه دانشجویان آماده بهره برداری است.
وی یکی از شاخص های ارزیابی کیفی این دانشگاه را قبولی دانشجویان در مقاطع بالاتر عنوان کرد و افزود: آزمون وکالت به عنوان یکی از پررقابت ترین آزمون های کشور است که بسیاری ازدانش آموختگان رشته های حقوق و الهیات این دانشگاه با دانشجویان دانشگاه های دیگر در آن به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: در سال گذشته نفر اول آزمون وکالت استان آذربایجان شرقی و امسال نیز نفر چهارم این آزمون از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان این دانشگاه بوده است.
دانشگاه پیام نور مراغه در سالتحصیلی 73-72 فعالیت های آموزشی خود را با یک رشته کارشناسی آغاز کرد و هم اکنون این مرکز با 2 هزار دانشجو و 36 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد، در جایگاه دوم آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: سجاد عبدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/9880


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)