ترس مدیر بارسا بخاطر از دست دادن مسی!


ابتدا تابستان گذشته بود که عنوان شد مسی‎ با بارسا تمدید کرده سپس مشخص شد که این پدر مسی‎ بوده که پای برگه تمدید را امضا کرده و هنوز امضای نهایی خود مسی که به برگه قرارداد اعتبار می بخشید، ثبت نشده است. در این بین شایعاتی مبنی بر علاقه تیم هایی همچون سیتی برای جذب مسی‎ نیز روی اعصاب هواداران بارسا بود تا اینکه در روزهای پایانی سال 2017،...

شرودر: مطمئن نیستیم که رقم فسخ قرارداد مسی کافی باشد

ترس مدیر بارسا بخاطر از دست دادن مسی!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۱
ترس مدیر بارسا بخاطر از دست دادن مسی!

لیونل مسی سه ماه پیش قراردادش را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد و رقم فسخ او نیز ۷۰۰ میلیون یورو تعیین شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابتدا تابستان گذشته بود که عنوان شد مسی‎ با بارسا تمدید کرده سپس مشخص شد که این پدر مسی‎ بوده که پای برگه تمدید را امضا کرده و هنوز امضای نهایی خود مسی که به برگه قرارداد اعتبار می بخشید، ثبت نشده است.

در این بین شایعاتی مبنی بر علاقه تیم هایی همچون سیتی برای جذب مسی‎ نیز روی اعصاب هواداران بارسا بود تا اینکه در روزهای پایانی سال ۲۰۱۷، مسی قراردادش را تمدید کرد و به نظر نمی رسد که باشگاهی بتواند ۷۰۰ میلیون یورو برای جذب او پرداخت کند اما بارسلونا از این قضیه مطمئن نیست.

پاچو شرودر، یکی از مدیران اقتصادی بارسلونا در همین رابطه به اسکای نیوز گفت:

«ما برای مسی رقم فسخی تعیین کردیم که به نظر می رسد کافی باشد و او در بارسا بازنشسته شود ولی سال گذشته هم فکر می کردیم که رقم ۲۲۲ میلیون یورو برای فسخ قرارداد نیمار هم کافی باشد ولی همه دیدند که پی اس جی این رقم را پرداخت کرد.

با نگاهی به آینده، سخت به نظر می رسد که باشگاهی بتواند ۷۰۰ میلیون یورو برای جذب مسی پرداخت کند ولی من پیشگو نیستم و شاید خلاف عقیده من اثبات شود. در حال حاضر که وقوع چنین اتفاقی عقلانی نیست.»

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : باشگاه بارسلونا, پاچو شرودر, تمدید مسی و بارسا, ستاره آرژانتینی بارسلونا, لیونل مسی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دست رد ستاره جذاب یوونتوس به سینه PSG