شتاب صفر تا 283 کیلومتر در ساعت لکسس RC F را ببینید!


شاید طراحی خاص و وحشی لکسس RC باب میل افراد زیادی نباشد اما نسخه پرفورمنس F آن هنوز هم از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت زیاد بهره می‌برد. این خودرو در جایگاهی بین محصولات لوکس و اسپورت قرار می‌گیرد بنابراین اگرچه برخی نقاط ضعف را دارد اما بنا به گفته سازنده... نوشته شتاب صفر تا 283 کیلومتر در ساعت لکسس RC F را ببینید! به...

شاید طراحی خاص و وحشی لکسس RC باب میل افراد زیادی نباشد اما نسخه پرفورمنس F آن هنوز هم از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت زیاد بهره می‌برد. این خودرو در جایگاهی بین محصولات لوکس و اسپورت قرار می‌گیرد بنابراین اگرچه برخی نقاط ضعف را دارد اما بنا به گفته سازنده شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن تنها در 4.4 ثانیه ثبت می‌شود.

شتاب صفر تا 283 کیلومتر در ساعت لکسس RC F را ببینید!
ویدئوی منتشر شده توسط Automann TV میزان سریع بودن این خودرو از حالت سکون را نشان می‌دهد. سقف سرعت این خودرو 283 کیلومتر در ساعت است که برای یک خودروی لوکس مناسب ارزیابی می‌شود. راننده پشت فرمان این خودرو را به حداکثر سرعت خود رسانده و البته کابین را از زوایای گوناگون نشان می‌دهد.

شتاب صفر تا 283 کیلومتر در ساعت لکسس RC F را ببینید!
و به نظر می‌رسد ادعای لکسس درباره شتاب RC F کاملاً صحت دارد. طبق ویدئوی منتشر شده، لکسس شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.7 ثانیه‌ای داشته که معقول به نظر می‌رسد. در اولین تست صورت گرفته این خودرو در 14.5 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می‌رسد و البته رسیدن به سرعت 250 کیلومتر در ساعت نیز به 26.3 ثانیه زمان نیاز دارد. در تست دیگر راننده نشان می‌دهد که رسیدن از سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 200 کیلومتر در ساعت 9.8 ثانیه طول می‌کشد که برای سبقت‌گیری در بزرگراه‌ها کاملاً سریع احساس می‌شود.

شتاب صفر تا 283 کیلومتر در ساعت لکسس RC F را ببینید!
در خاتمه این ویدئو راننده نتایج به دست آمده از سقف سرعت لکسس RC F را توضیح داده و آن را با سدان ب ام و M550i مقایسه می‌کند. این دو خودرو با یکدیگر قابل‌مقایسه نیستند اما عملکرد دو خودرو نسبتاً نزدیک به هم است حتی اگر ب ام و به پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری بای توربو مجهز باشد. البته پیشرانه M550i تنها 456 اسب بخار قدرت دارد که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از خروجی لکسس دو درب می‌باشد.


این ویدئو تنها اثبات یک ادعا یعنی پرفورمنس یک خودرو است. این‌گونه تست‌ها در شرایط آزمایشگاهی صورت نمی‌گیرند اما برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال پرفورمنس واقعی هستند ایده خوبی ایجاد می‌کنند. همه‌ی خودروها بسیار سریع نیستند. این موضوع به مهارت راننده بستگی دارد.

[دانلود ویدئو]


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حقایق جذاب و خواندنی درباره خودروها! (قسمت اول)