پیروزی فلسطین عزت جهان اسلام است


پیروزی فلسطین عزت جهان اسلام است

تهران-ایرنا- رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی مجمع جهانی بیداری اسلامی شامگاه یکشنبه در همایش فعالان حامی فلسطین گفت: پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی عزت و آبروی جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسین اکبری افزود: اگر وضعیت و شرایط فلسطین نبود جنایات نظام استکبار علیه مسلمانان این طور مشهود نمی شد و اگر انقلاب اسلامی ایران نبود تردیدی نیست که آرمان‌های صهیونیست ها به تحقق می پیوست و دیگر اثری از فلسطین باقی نمی ماند.
اکبری یادآور شد: صهیونیست قطعا دنبال این است که حتی یک نفر فلسطینی هم در این کره خاکی باقی نماند تا راحت تر بتواند اشغال گری ، نفوذ و قدرت خود را گسترش دهد.
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا دیگر شرایط گذشته را ندارند و حمایت خود را در منطقه از دست داده اند و ملت فلسطین به این نتیجه رسیده که بهترین راه در مقابل رژیم توخالی صهیونیست و آمریکا مقاومت است .
اکبری گفت: آنها می دانند که هر کسی بخواهد مقاومت را تهدید کنند، قطعا با پاسخی قاطع مواجه خواهند شد، چرا که امروز مقاومت از قدرتی برخوردار است که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد اشتباهی کند، پشیمان خواهد شد.

** کشتار بی ترحم
در ادامه خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران گفت: ملت قهرمان فلسطین پیامی را به جهانیان مخابره کردو آن این بود که که ما می خواهیم در راهپیمایی مسالمت آمیز مطالبات خود را مطرح کنیم ولی پاسخ رژیم صهیونیستی در برابر دوربین ها و افکار عمومی جهانی به ما چه بود؟ کشتار و قتل عام مردم.
وی با بیان این که صهیونیست ها تنها زبانی که می فهمند قتل و کشتار است، گفت: به طور قطع خون های ریخته شده شهدای فلسطینی در نهایت در برابر رژیم صهیونیستی تاثیرگذار خواهد بود و لعنتی خواهد بود بر تمام کسانی که به این رژیم کمک می کنند.
قدومی در ادامه افزود: ما دیدیم که چگونه نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در محکوم کردن حماس و جریان های مقاومت فلسطینی در شورای امنیت تنها ماند و حامی نداشت.
وی به روز قدس اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس امسال با هفتادمین سال اشغال فلسطین عجین شده است و ما امسال شاهد فعالیت های گوناگونی در فلسطین و دیگر نقاط جهان خواهیم بود چرا که ما به دنبال برچیدن این رژیم جعلی هستیم.
قدومی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در جذب یهودیان جهان ناکام بود و حدود یک میلیون نفر از یهودیان اسراییل از آنجا فرار کردند. صهیونیست ها پس از 70 سال محتاج به حمایت دیگران هستند و دست به دامان قلدری مثل ترامپ شده اند.
نماینده جنبش حماس در ادامه گفت: ما این پیام را به دنیا مخابره می کنیم که بنای ما بر این است که راهپیمایی های مسالمت امیز خود را ادامه دهیم تا به نتیجه برسیم اما اگر پاسخ رژیم صهیونیستی همچنان کشتار و خشونت باشد ما نیز با موشک های خود که پیشتر شهرک های یهودی نشین را به شهر ارواح تبدیل کرده بود، پاسخ می دهیم.
قدومی تصریح کرد: این شعار نیست، مقاومت می تواند به جای جای سرزمین اشغالی برسد و من این مژده را می دهم که زوال و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.
نماینده جنبش حماس در تهران در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که رهبری انقلاب اسلامی ایران گفتند رژیم صهیونیستی 25 سال دیگر را نخواهد دید و شیخ احمد آل یاسین هم این را گفته بود که رژیم صهیونیستی سال 2027 را نخواهد دید.

** بازگشت به قدس
در ادامه این همایش ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: مساله بازگشت به قدس موضوعی است که در قرآن آمده و وعده قاطع الهی است.
وی گفت: اما مساله این است که موضوع بازگشت توسط چه کسی محقق خواهد شد و این را قرآن پاسخ داده که بندگان خالص خدا این کار را خواهند کرد.
ابو شریف افزود: ما این توقع را از شورای امنیت و یا اتحادیه عرب نداریم که قدس را برای ما آزاد کنند و از طرفی مذاکرات هم دیگر فایده ندارد و فقط باید بندگان خوب و خالص خدا این مهم را تحقق بخشند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برای رژیم صهیونیستی خطرناک بوده و هست، چرا که ماهیت این انقلاب در تضاد با رژیم صهیونیستی قرار دارد. اما باید گفت که این چالش با رژیم آپارتاید همچنان ادامه خواهد داشت.
ابو شریف در پایان خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان که اهمیت مساله فلسطین و آزادی قدس شریف برای همه مسلمانان اهمیت دارد، جای تاسف است که برخی رهبران کشورهای عربی مسلمان با رژیم صهیونیستی آشکارا ارتباط برقرار و آن رژیم را همراهی می کنند.
همایش یک روزه فعالان حامی فلسطین شامگاه یکشنبه در باغ موزه دفاع مقدس با حضور شخصیت ها سیاسی برگزار شد.
شبس **سیام**1058**2021**1917


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سازمان جهانی بهداشت: افرادی که واکسن زده‌اند هم ماسک بزنند