با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟


با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟

رپورتاژ: کیا، خودرویی برای لاکچری‌سواران به حساب می‌آید؛ بنابراین جهت خرید آن باید پولی بیشتر از 100 میلیون تومان کنار گذاشت. البته خرید کیا چه در مدل‌های صفر چه در مدل‌های دست دوم این اطمینان خاطر را به خریدار می‌دهد تا سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشد. بگذارید ابتدا سری به سایت اینترنتی دیوار بزنیم و قیمت... نوشته با چقدر پول،...

رپورتاژ: کیا، خودرویی برای لاکچری‌سواران به حساب می‌آید؛ بنابراین جهت خرید آن باید پولی بیشتر از 100 میلیون تومان کنار گذاشت. البته خرید کیا چه در مدل‌های صفر چه در مدل‌های دست دوم این اطمینان خاطر را به خریدار می‌دهد تا سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشد. بگذارید ابتدا سری به سایت اینترنتی دیوار بزنیم و قیمت خرید کیا کارکرده در مدل‌های گوناگون را با یکدیگر ببینیم.

100 تا 150 میلیون تومان
با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟
اگر بودجه‌ای حدود 100 تا 150 میلیون تومان دارید و در فکر خرید کیا کارکرده هستید، نگران نباشید. در سایت دیوار چندین آگهی برای شما موجود است. به عنوان مثال یک کیا سراتو تولید سال 1397 در حد نو با 1800 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 117 میلیون تومان در این سایت آگهی شده است. سراتو جزو خودروهای برجسته شرکت کیاموتورز محسوب می‌شود که در سال گذشته در بازارهای جهانی نیز فروش خوبی داشته است و مونتاژ این خودرو توسط سایپا، شانس بسیاری از کسانی که در فکر خرید کیا سراتو با پولی کمتر از 150 میلیون تومان هستند، بالا می‌برد. همچنین یک کیا اسپورتیج مدل 2009 با 110 هزار کیلومتر کارکرد و یک وجب رنگ و بدون خط و خش در این سایت به قیمت 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اسپورتیج از خودروهای شاسی بلند شرکت کیا است.

از 150 تا 200 میلیون تومان
با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟
هر چه بودجه‌تان بالاتر رود، گزینه‌های پیش رویتان نیز جهت خرید کیا بیشتر می‌شود. مثلاً در سایت دیوار یک دستگاه اوپتیما 2014 با 70 هزار کارکرد، به قیمت 180 میلیون تومان آگهی شده است. حداکثر سرعت این خودرو 208 کیلومتر در ساعت است که در نوع خود استثنائی است. قیمت صفر کیا اوپتیما در بازار خرید و فروش 234 میلیون تومان و قیمت خرید کارکرده آن از 185 تا 230 میلیون تومان تخمین زده شده است. بنابراین به نظر می‌رسد فروشنده این آگهی قیمت بسیار منصفانه‌ای برای خودروی خود گذاشته است. در یک آگهی دیگر، یک دستگاه اوپتیما 2013 با 88 هزار کیلومتر کارکرد تنها به قیمت 170 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟
کیا کارنیوال نیز از آن خودروهای ناب و در عین کمیاب شرکت کیاموتورز در ایران است. اما از آنجا که کمیاب‌ترین خودروها در سایت دیوار یافت می‌شوند، در این سایت می‌توانید چند مدل کارنیوال پیدا کنید. به عنوان مثال یک کارنیوال مدل 2009 با 50 هزار کارکرد و در حد نو در دیوار به قیمت 160 تومان آگهی شده است. کارنیوال، یک هاچ بک جمع جور و زیبایی است که برای عاشقان هاچ بک، انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟
کیا اپیروس نیز جزو خودروهایی است که ظاهر خاص با چراغ‌های گرد جلویی آن بدون شک شما را در خیابان انگشت‌نما می‌کند. در سایت دیوار یک اپیروس خاکستری رنگ مدل سال 2009 با 200 هزار کارکرد به قیمت 165 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

از 200 تا 300 میلیون تومان
با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟
کیا کادنزا سال 2014 به بازار خرید و فروش خودرو معرفی شد و طراحی ظاهری و کفیت بالای آن حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. کادنزا از خوش اقبالی‌ ایرانیان، به کشور هم آمد و حالا چند کادنزا در سایت دیوار آگهی شده است. متخصصان خودرو قیمت کارکرده آن را از 212 تا 270 میلیون تومان تخمین زده‌اند اما این در حالی است که در سایت دیوار یک کادنزا سال 2014 با 90 هزار کارکرد تنها 210 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با چقدر پول، صاحب کیا شویم؟
بعد از کادنزا آگهی‌های خرید کیا کارکرده در سایت دیوار در رنج قیمت 200 تا 300 میلیون تومان به اسپورتیج‌ها و اوپتیماهای 2015 به بعد تعلق می‌گیرد که با توجه به قیمت بازاری آن به قیمت بسیار کمتر آگهی شده‌اند.

منبع: ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس