دسر فنجانی شکلاتی


برای تهیه دسر فنجانی شکلاتی، ابتدا شیررا داخل یک ظرف مناسب می ریزیم.سپس آرد، نشاسته و شکر را اضافه می کنیم.مواد را روی حرارت مناسب قرار می دهیم و هم می زنیم. هم زدن را تا به جوش آمدن شیر و پخت کامل آن ادامه می دهیم. بعد از پختن مواد، ظرف را از روی اجاق برمی داریم و نصف قاشق چای خوری وانیل را به همراه یک قاشق غذاخوری کره به مواد اضافه می کنیم.

دسر فنجانی شکلاتی
شفا آنلاین>تغذیه>برای تهیه دسر فنجانی شکلاتی، ابتدا شیررا داخل یک ظرف مناسب می ریزیم.سپس آرد، نشاسته و شکر را اضافه می کنیم.
به گزارش شفا آنلاین: مواد را روی حرارتHeat > مناسب قرار می دهیم و هم می زنیم. هم زدن را تا به جوش آمدن شیر و پخت کامل آن ادامه می دهیم. بعد از پختن مواد، ظرف را از روی اجاق برمی داریم و نصف قاشق چای خوری وانیل را به همراه یک قاشق غذاخوری کره به مواد اضافه می کنیم.
مواد را خوب هم می زنیم تا کاملا مخلوط شود. در این مرحله سه چهارم فنجان هایی را که خیس کردیم با ترکیب آماده شده پر می کنیم. به باقی مانده مواد، شکلات اضافه می کنیم و مواد را تا جایی که شکلات ها خوب حل و یکنواخت شود، هم می زنیم.
ترکیب حاضر را روی ترکیب ساده داخل فنجان ها می ریزیم.
دسر فنجانی شکلاتی آماده شده را به مدت دو تا سه ساعت داخل یخچال قرار می دهیم. بعد از این مدت که دسر خوب خودش را گرفت، فنجان ها را روی یک بشقاب یا هر ظرفی برمی گردانیم. روی دسر را با موادی که دوست داریم تزیین می کنیم.

شیر- چهار لیوان آرد - سه قاشق غذاخوری نشاسته - یک قاشق غذاخوری شکر- سه چهارم لیوان وانیل - نصف قاشق چای خوری کره - یک قاشق غذاخوریشکلات - نصف استکان چای خوری.خراسان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی