دستگیری حبیب مست و همدستش


دستگیری حبیب مست و همدستش

به گزارش شهرآرآنلاین، در گزارش‌های مردمی آمده بود، ساکنان اصلی این خانه شرایطی را برای مصرف‌کنندگان مواد‌مخدر و مشروبات‌الکلی مهیا می‌کنند و در قبال دریافت پول مکان را در اختیار آنان قرار می‌دهند و علاوه‌بر‌این برخی از واحد‌های دیگر...


به گزارش شهرآرآنلاین، در گزارش‌های مردمی آمده بود، ساکنان اصلی این خانه شرایطی را برای مصرف‌کنندگان مواد‌مخدر و مشروبات‌الکلی مهیا می‌کنند و در قبال دریافت پول مکان را در اختیار آنان قرار می‌دهند و علاوه‌بر‌این برخی از واحد‌های دیگر این ساختمان سه‌طبقه برای پارتی‌های مختلط شبانه و اعمال منافی‌عفت در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

با اعلام این اخبار به پلیس گروهی از عوامل اطلاعاتی کلانتری کاظم‌آباد موضوع را با سرپرست دادسرای انقلاب مشهد درمیان گذاشتند و پس از کسب مجوز قضایی برای بررسی دقیق ماجرا وارد عمل شدند.

ضابطان قضایی برای صحت اخبار واصله محل مورد نظر را طی چند شبانه‌روز تحت کنترل نامحسوس قرار دادند که رفت‌و‌آمد شبانه افراد مشکوک در این ملک مسکونی مهر تأییدی بر این بررسی‌ها شد و نتیجه تکمیلی تحقیقات میدانی این پرونده در اختیار سرپرست دادسرای انقلاب مشهد قرار گرفت.

با روشن‌شدن ماجرا و صحت اخبار تحرکات مشکوک ساکنان این خانه مسکونی، دستور جلب متهمان صادر شد و مأموران کلانتری کاظم‌آباد وارد عمل شدند. از جایی که ساکنان این خانه فساد شبانه به آنجا مراجعه می‌کردند تحقیقات مأموران برای حصول نتیجه به‌کندی پیش می‌رفت تا اینکه سرانجام طعمه اصلی به همراه یکی از دوستانش پا به کمین مأموران گذاشت.

متهم اصلی با یک دستگاه موتور‌سیکلت و یکی از همدستانش با یک دستگاه پراید وارد خانه مورد نظر و از سوی دیگر مأموران نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند. متهمان که غافل‌گیر شده بودند، بدون هیچ مقاومتی خود را تسلیم قانون کردند. گروه بررسی‌کننده پرونده با زمینگیری متهمان طی دستور سرپرست دادسرای انقلاب مشهد محل مورد نظر را که ساختمانی سه‌طبقه در شش‌واحد مسکونی بود بازرسی کردند.

در میان بازرسی‌های مأموران از این ساختمان تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال موادمخدر و مقادیری شیره‌تریاک، تریاک و ماری‌جوآنا کشف شد. همچنین از طبقه دوم این خانه فساد مقادیری مشروبات‌الکلی دست‌ساز کشف و ضمیمه پرونده متهمان شد.

بعد از انتقال دو‌متهم جلب شده به کلانتری کاظم‌آباد، تحقیقات پلیسی از این دو مرد ٢٧و ٣٠ساله آغاز شد که حبیب‌مست سردسته و گرداننده اصلی این خانه فساد در اظهاراتش ضمن بی‌گناه جلوه‌دادن خود مدعی شد: «‌طبقه دوم و سوم این خانه در اجاره چند نفر است و تاکنون هیچ اقدام مجرمانه‌ای در این ملک مسکونی انجام نشده است.»

این مرد جوان در ادامه اعترافاتش بیان کرد که مشروبات و مواد کشف شده به همدست دستگیر شده‌اش تعلق دارد. در‌حالی‌که حبیب اقدامات مجرمانه خود را کتمان می‌کرد نتیجه استعلام از سابقه کیفری وی به دست آمد و مشخص شد او چند سال پیش به دلیل حمل و نگهداری مشروبات‌الکلی دستگیر و به زندان افتاده است. دیگر متهم دستگیر شده نیز در اعترافاتش ضمن تکذیب ادعاهای حبیب بیان کرد او هیچ نقشی در این پرونده نداشته و آن شب برای دیدن دوستش به محل مراجعه کرده است. پرونده دو متهم دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات اولیه به دادسرا منتقل شد و بررسی‌های قضایی در‌این‌باره همچنان ادامه دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایستگاه راه‌آهن مشهد به نام رئیسی