اوماروسا سگی دیوانه است


اوماروسا سگی دیوانه است

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار توئیت به افشاگری‌های مدیر اجرایی سابق دفتر روابط عمومی کاخ سفید در کتاب جدیدش پاسخ تندی داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی‌ان‌ان، ترامپ شب گذشته در توئیتر به افشاگری‌ها و اتهام‌های اوماروسا مانیگو مقام سابق کاخ سفید در کتاب جدیدش واکنش نشان داد. اوماروسا مانیگو نیومن مدیر اجرایی دفتر روابط عمومی کاخ سفید بود که ژانویه 2018 از مقام خود استعفا داد. وی تنها آمریکایی آفریقایی‌تباری بود که در یک سمت ارشد در دستگاه رئیس‌جمهور آمریکا خدمت می‌کرد.

ترامپ در توئیتر خود نوشت: وقتی به یک دیوانه پَست، شغلی در کاخ سفید بدهی، نتیجه‌اش این می‌شود. آفرین به ژنرال کلی (جان کلی رئیس دفتر ترامپ) که این سگ را اخراج کرد.

به گزارش آنا، اوماروسا مانیگو نیومن از قدیمی‌ترین همراهان ترامپ بود که همراه وی وارد کاخ سفید شد. در مورد استعفای وی از کاخ سفید روایت‌های مختلفی گفته‌شده است. سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید بعد از استعفای اوماروسا گفت که وی به خاطر یافتن یک موقعیت شغلی بهتر دفتر رئیس‌جمهور آمریکا را ترک کرده است. برخی دیگر اختلاف وی با ژنرال کلی را دلیل این اخراج یا استعفای محترمانه می‌دانند. البته گفته‌شده است مواضع نژادپرستانه ترامپ باعث شد تا اوماروسا مانیگو کاخ سفید را ترک کند.

این مقام سابق کاخ سفید به‌تازگی کتابی تحت عنوان «بیمار ذهنی: روایت کاخ سفید ترامپ از یک خودی» درباره ترامپ و کاخ سفید نوشته که هفته آینده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/4077


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمریکا در حال انتقال زندانیان داعش در سوریه است