پخش 2 نمایش رادیویی به مناسبت عید سعید قربان


پخش 2 نمایش رادیویی به مناسبت عید سعید قربان

هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، دو نمایش رادیویی «روز اسماعیل» و «ذبیح کعبه» از رادیو نمایش پخش خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از سازمان صدا و سیما، هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید قربان، دو نمایش رادیویی «روز اسماعیل» و «ذبیح کعبه» از رادیو نمایش پخش خواهند شد.

روز اسماعیل، را علی دنیوی ساروی نوشته و درباره خانواده مهمان‌نواز روستایی است که به‌رغم مشکلاتی که دارند، در روز عید قربان از مهمان ناخوانده‌شان پذیرایی می‌کنند و ...

این نمایش رادیویی را رامین پورایمان کارگردانی کرده است و هنرمندانی چون مهرداد مهمان‌دوست، علی زرینی، فریده دریامج و مهدی نمینی مقدم در آن به ایفای نقش پرداختند.

روز اسماعیل به تهیه‌کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی‌پور، ساعت 15:15 امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین نمایش رادیویی ذبیح کعبه، امروز ساعت 18:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی را فاطمه دلیری نوشته و در داستان آن عبدالمطلب نذر دارد پسر کوچکش را قربانی کند، او به حرف هیچکس مبنی بر اینکه از این کار صرف‌نظر کند، گوش نمی‌دهد تا آنکه به پیشنهاد عالمی، یکصد شتر را به جای پسر کوچکش قربانی می‌کند.

در نمایش ذبیح کعبه، مهدی نمینی‌مقدم، مهرداد مهمان‌دوست، رویا فلاحی، سیما خوش‌چشم، احمد گنجی، امیر زنده‌دلان، ناهید مسلمی، زهره مجابی و محمد آقامحمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مهین فردنوا کارگردان، شهلا نیساری تهیه‌کننده، رضا طاهری صدابردار و محمدرضا قبادی‌فر افکتور این نمایش رادیویی هستند.

انتهای پیام/4072/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آشنایی با بزرگترین دانشمند جهان