پاسخگویی بهموقع به درخواستها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است
چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال 97 به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش خبرآنلاین گیلان، در این جلسه مهندس اکبر با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت کاهش نبود خوانی، پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده را ضروری برشمرد و گفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است.
وی همچنین با اشاره به لزوم سهولت اعلام کارکرد صورتحساب از طریق سامانه تلفنی 3415، بر فراهم ساختن امکان پرداخت صورتحساب از طریق بارکد خوان در اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان تاکید کرد و گفت: شرکت گاز استان گیلان همچنین در جهت تسهیل روند پرداخت صورتحساب گاز راه های متعددی را برای پرداخت فراهم نموده و علاوه بر این به منظور فرهنگ سازی رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برنامه ای را برای تقدیر از مشترکین خوش حساب تدارک دیده است.
در ادامه این جلسه گزارش خروجی شکایات مردادماه به سمع و نظر اعضای کمیته رسانده شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین در این جلسه مقرر گردید جهت مرتبط شدن شماره های اشتراک به تلفن ثابت مشترکین برای اعلام صورتحساب گاز هماهنگیهای لازم با شرکت مخابرات بعمل آید.
46