درگ های مهمی همچون رقابت سوپرکارها خیلی به خودروها بستگی نداشته و مورد مهم درباره آن مهارت راننده است. همانگونه که مشاهده خواهید کرد پورشه 911 GT2 RS و مک لارن 720S از نظر پرفورمنس تقریباً مشابه یکدیگر هستند اما یک سری مسابقه که شامل درگ از خط شروع هم میشود ثابت میکند مهارت راننده میتواند تفاوت قابلتوجهی ایجاد کند. این دو سوپرکار در سه مسابقه حضور یافتهاند و نتایج به دست آمده سورپرایز کننده است.
اولین مسابقه از حالت سکون بوده و پورشه کاملاً پیش میافتد. رانندهی مک لارن نمیتواند در زمان شروع استارت خوبی داشته باشد و همین امر منجر به برتری پورشه میشود. در نهایت هم مک لارن نتوانسته پورشه را بگیرد و ژرمنها پیروزی واضحی به دست آوردهاند.
دومین مسابقه از حالت رولینگ (در حال حرکت) بوده و اینجا وضعیت بهتری را شاهد هستیم. هر دو سوپرکار لانچ بسیار خوبی دارند. مک لارن میتواند پیش بیفتد و با فاصلهی بیش از یک خودرو پیروزی را به دست آورد.
اما سومین مسابقه نیز از حالت سکون شروع میشود و 720S بازهم استارت خوبی ندارد. بازهم پورشه در اول کار پیش میافتد. مک لارن در ادامه قادر به رقابت با 911 GT2 RS نبوده و در نهایت پورشه پیروز میشود. اگر مک لارن لانچ های بهتری داشت شاید در هر سه مسابقه پورشه را شکست میداد.
مک لارن از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی 710 اسب بخاری استفاده میکند درحالیکه پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربوی پورشه 700 اسب بخار قدرت تولید میکند. با این تفاسیر باید مسابقه نزدیکتری را مشاهده میکردیم.
مسابقاتی همچون درگ پورشه و مک لارن کاملاً هیجانانگیز هستند اما خب این یکی حالت دوستانهتری داشته و نتایج به دست آمده خیلی جالبتوجه نیستند چراکه برنده شدن اولویت کمتری در مقایسه با هیجان دوستانه دارد.