کیتهای بدنهی معمول لیبرتی واک روی برخی خودروها به خوبی جواب میدهند اما خب همیشه هم اینگونه نیست. نظر شما دربارهی بامو i8 تیون شده توسط این شرکت چیست؟
همانگونه که میدانید عمده تمرکز لیبرتی واک روی کیتهای بدنه و قطعات ظاهری خودروها بوده و این بار نیز خودروی اسپورت و هیبریدی باواریایی ها کاملاً دگرگون شده است.
دو کیت بدنهی پهن توسط لیبرتی واک تدارک دیده شده است. کار را با نسخهی اول آغاز میکنیم که شامل بچه گلگیرهای جدید، اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، رکابهای جانبی جدید و بال عقب میباشد. این قطعات با جنس FRP یا CFRP عرضه میشوند و قیمت آنها در آیندهای نزدیک اعلام خواهد شد.
اما در کیت دوم شاهد قطعات مشابه ساخته شده از همان متریال هستیم اما طراحی آنها متفاوت است. کیت بدنهی ساخته شده از جنس FRP قیمت 13190 دلاری در خارج از ژاپن داشته و کیت ساخته شده از جنس CFRP نیز با بهای 16970 دلاری در دسترس است.
دو کیت بدنهی کاملاً متفاوت هم توسط لیبرتی واک عرضه میشوند اما این نسخهها فاقد بچه گلگیرهای پهن میباشند. قیمت اولین نسخه از این کیت فعلاً مشخص نشده اما دومین کیت که از جنسهای FRP و CFRP ساخته شده قیمت به ترتیب 8540 و 12320 دلاری دارد.
لیبرتی واک به مجموعه قوای فنی بامو i8 دست نزده است. البته میتوان این خودرو را با سیستم تعلیق بادی 7900 دلاری و همچنین رینگهای متفاوت سفارش داد.