طرفداران مک لارن میدانند که محصولات این برند بر اساس سطح پرفورمنس خود به سه سطح سری اسپورت، سری سوپر و سری اولتیمیت تقسیم شدهاند. همانگونه که خواهید دید فاصلهی قابلتوجهی بین دو سری اول وجود دارد. با اینکه مک لارن 600LT داغترین خودروی سری اسپورت است اما نمیتواند با تنها عضو سری سوپر یعنی 720S شاخبهشاخ شود.
هنسی که علاقهی زیادی به محصولات مک لارن داشته خود را به زمین پنزویل رسانده تا این دو خودرو را در درگی خانوادگی به جان هم بیندازد. این تیونر آمریکایی تلاش داشته بفهمد 600LT استاندارد کارخانهای در درگ های حالت سکون و رولینگ چگونه در برابر 720S عمل میکند.
با اینکه به نظر میرسد 600LT در ابتدا جلو میافتد اما 720S تنها در عرض چشم بر هم زدن فاصله را پر کرده و سپس کاملاً جلو میافتد.
تفاوت بین این دو خودرو حتی در درگ از حالت حرکت (رولینگ) چشمگیرتر بوده و 720S باعث میشود برادر کوچکتر خیلی کندتر به نظر برسد. شاید خودروی نارنجی ما استارت بهتری داشته باشد و شاید خودروی مشکی در دندهی اشتباهی قرار داشته باشد اما شکی وجود ندارد که خودروی سری سوپر مک لارن بسیار سریعتر است.
قیمت این دو خودرو نیز کاملاً فاصلهی پرفورمنس هر دو را نشان میدهد. بهای 600LT از حدود 240 هزار دلار آغاز میشود درحالیکه برای خرید 720S حداقل باید 280 هزار دلار کنار بگذارید. به یاد داشته باشید که خودروی حاضر در تست از برخی آپشن ها سود برده و جان هنسی در ویدئو توضیح میدهد که استفاده از برخی قطعات فیبر کربنی باعث شده قیمت خودرو به 292 هزار دلار افزایش یابد.
راههای زیادی برای گرانتر کردن 720S وجود دارد که از جملهی آنها میتوان به پکیج پیست اشاره کرد که وزن خودرو را 24 کیلوگرم کم میکند. حتی نسخهی گرانتری از این هیولا در راه بوده و مک لارن 720S اسپایدر را به زودی در خیابانها خواهیم دید.