رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید


رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید

پیروی معرفی نسل جدید تویوتا کرولا در ماه نوامبر، این برند ژاپنی هم‌اکنون نسخه‌ی هیبریدی سدان محبوب خود را نیز معرفی کرده است. کرولا هیبرید در بهار سال 2019 و برای اولین بار در آمریکا عرضه خواهد شد. کرولا هیبرید قوای محرکه‌ی خود را از پریوس به عاریت گرفته است. یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8... The post رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید appeared...

پیروی معرفی نسل جدید تویوتا کرولا در ماه نوامبر، این برند ژاپنی هم‌اکنون نسخه‌ی هیبریدی سدان محبوب خود را نیز معرفی کرده است. کرولا هیبرید در بهار سال 2019 و برای اولین بار در آمریکا عرضه خواهد شد.

رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید
کرولا هیبرید قوای محرکه‌ی خود را از پریوس به عاریت گرفته است. یک پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8 لیتری با دو پیشرانه-ژنراتور همکاری می‌کند و قدرت کل مجموعه به 121 اسب بخار می‌رسد. یک گیربکس CVT هم این نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. تویوتا قول داده مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حداقل 4.7 لیتر در صد کیلومتر باشد.

رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید
یک باتری نیکل-فلز هیبریدی زیر صندلی عقب نصب شده است که تأثیری منفی روی فضای کابین یا بار نداشته است. صندلی عقب نیز به‌صورت 60/40 تا می‌شود.

رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید
رانندگان می‌توانند چندین حالت رانندگی را انتخاب کنند. حالت‌های نرمال، اکو، اسپورت و الکتریکی وجود دارد که انتخاب پیش‌فرض خودرو حالت نرمال است اما حالت اکو روی مصرف کم تأکید داشته و حالت اسپورت هم شتاب گیری بهتری را ایجاد می‌کند. نهایتاً به حالت الکتریکی می‌رسیم که عملکرد آن مشخص است.

رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید
به منظور بازگرداندن انرژی، یک سیستم ترمز گیری هوشمند روی استفاده از پیشرانه‌های الکتریکی برای بازیابی آن تأکید می‌کند. ترمزهای سنتی خودرو نیز به سیستم الکتریکی در زمان‌های ضروری کمک می‌کنند.


یک دیفرانسیل جدید هم در کرولا هیبرید بکار رفته که در حالت‌های کم‌فشار پیشرانه گشتاور را به چرخ‌های چپ و راست توزیع می‌کند. در زمانی که پیشرانه تحت‌فشار قرار می‌گیرد این دیفرانسیل به عنوان یک دیفرانسیل آزاد سنتی عمل می‌کند.

رونمایی از تویوتا کرولا هیبریدی جدید
جدای از برخی نشان‌های اضافی، کرولا هیبرید کاملاً مشابه نسخه‌ی استاندارد احتراق داخلی به نظر می‌رسد. این خودرو از رینگ‌های 15 اینچی با لاستیک‌هایی استفاده می‌کند که مقاومت کمتری در برابر چرخش از خود نشان می‌دهند. داخل کابین هم یک صفحه‌نمایش 8 اینچی بکار رفته در تریم های فول تر کرولا نصب شده است. بسته‌ی ایمنی راننده هم در کرولا هیبرید موجود است که شامل مواردی همچون سیستم پیشگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای خودکار و تشخیص علائم جاده‌ای می‌باشد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفره شب یلدا سنتی با تزیینات بسیار شیک