توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل


توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در بازدید از کانون زبان اردبیل، عنوان کرد: توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده از کلاس‌های آموزشی بازدید به عمل آورد و به برنامه‌ریزی جهت توسعه مراکز کانون زبان در سطح استان، تأکید کرد.

مدیرکل کانون استان افزود: توسعه‌ی شعبه‌های کانون زبان ایران، با توجه به کیفیت خدمات و رضایت زبان آموزان، از اولویت‌های مهم در استان بوده و تلاش برای توسعه کیفی و کمی مراکز، بیش‌ازپیش مدنظر خواهد بود.

توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل

فرزاد فولادلونژاد، مسئول امور هماهنگی کانون زبان اردبیل نیز در این بازدید، گزارشی از مسائل آموزشی واداری، ضرورت بروز رسانی تجهیزات آموزشی در مراکز استان را مطرح کرد و خواستار پیگیری‌های لازم در این خصوص شد.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان و مدرسان کانون زبان استان با موضوع (مهارت‌های ارتباطی در محیط‌های آموزشی) در آذرماه خبر داد.

توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده از کلاس‌های آموزشی بازدید به عمل آورد و به برنامه‌ریزی جهت توسعه مراکز کانون زبان در سطح استان، تأکید کرد.

مدیرکل کانون استان افزود: توسعه‌ی شعبه‌های کانون زبان ایران، با توجه به کیفیت خدمات و رضایت زبان آموزان، از اولویت‌های مهم در استان بوده و تلاش برای توسعه کیفی و کمی مراکز، بیش‌ازپیش مدنظر خواهد بود.

توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل

فرزاد فولادلونژاد، مسئول امور هماهنگی کانون زبان اردبیل نیز در این بازدید، گزارشی از مسائل آموزشی واداری، ضرورت بروز رسانی تجهیزات آموزشی در مراکز استان را مطرح کرد و خواستار پیگیری‌های لازم در این خصوص شد.

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان و مدرسان کانون زبان استان با موضوع (مهارت‌های ارتباطی در محیط‌های آموزشی) در آذرماه خبر داد.

توسعه کیفی و کمی کانون زبان، از اولویت‌های مهم کانون استان اردبیل


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

دیدن پورن توسط بچه ها، چگونه برخورد کنیم؟