سازمان تبلیغات برنامه ریزی مناسبی برای مخاطبین فضای مجازی داشته باشد
شفقنا-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به لزوم برنامه ریزی سازمان تبلیغات برای فضای مجازی گفت: در زمینه فضای مجازی هنوز آن گونه که انتظار است برآورده نشده است چون این فضا دارای مخاطبین بسیار گسترده ای است. به گزارش شفقنا، حجتالاسلام والمسلمین صفرعلی قربانپور امروز در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع...
شفقنا-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به لزوم برنامه ریزی سازمان تبلیغات برای فضای مجازی گفت: در زمینه فضای مجازی هنوز آن گونه که انتظار است برآورده نشده است چون این فضا دارای مخاطبین بسیار گسترده ای است.
به گزارش شفقنا، حجتالاسلام والمسلمین صفرعلی قربانپور امروز در گردهمایی سراسری مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، اظهار داشت:سازمان تبلیغات اسلامی باید قانون مند باشد و در حیطه وظایف خود اقدام کند.
او افزود: این سازمان در برخی برنامه های فرهنگی کشور دعوت نمی شود و ضرورت دارد در مجامع تصمیم گیر به شکل قانونی عضو و دارای جایگاه رای باشیم و تنها به عنوان مهمان حضور پیدا نکنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در ستادهای متعددی عضو است و هر موضوع اجتماعی که پیش می آید توجه همه سازمان ها به سازمان تبلیغات است.
قربان پور ادامه داد: مساجد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و سازمان تبلیغات در این زمینه وظیفه مهمی را بر عهده دارد، نقش سازمان تبلیغات اسلامی در مساجد به صورت دقیق و واضح مشخص نشده است و در این زمینه باید اقدام مناسبی انجام شود.
او خاطرنشان کرد: در شورای توسعه سه موضوع باید مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی باشد و این که شورای توسعه از اصل جایگاه قانون مند انقلاب فرهنگی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی برود این موضوع تخریب فعالیت شورای توسعه قرآن کریم را به همراه دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:امروز در شورای توسعه برخی از استان ها پول برای خرید خودرو صرف شده است و اگر فعالیت های قرآنی را به سمت و سوی قرآن پیش بریم تحول عمده فرهنگی در کشور ایجاد می شود.
قربان پور بابیان اینکه سازمان تبلیغات به عنوان سازمان برنامه محور مطرح می شود،ادامه داد: مجموعه شاخص های اختصاصی سازمان باید بازنگری شود و این موضوع سبب هدایتگری می شود،شاخص های سازمانی باید افزوده شده و جایگاهی برای آن تعریف شود.
او با اشاره به لزوم برنامه ریزی سازمان تبلیغات برای فضای مجازی گفت: در زمینه فضای مجازی هنوز آن گونه که انتظار است برآورده نشده است چون این فضا دارای مخاطبین بسیار گسترده ای است.