مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی


مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی

به گزارش مشرق؛ وقتی تلگرام در ایران جا افتاد، نامش خیلی زود بر سر زبان ها افتاد. او توانست بیش از ۳۰۰ کانال تلگرامی خبری از جمله خبر فوری و پارسینه را با بیش از ۱۲ میلیون عضو مدیریت کند. از او به عنوان سلطان مدیریت افکار عمومی در فضای...

به گزارش مشرق؛ وقتی تلگرام در ایران جا افتاد، نامش خیلی زود بر سر زبان ها افتاد. او توانست بیش از ۳۰۰ کانال تلگرامی خبری از جمله خبر فوری و پارسینه را با بیش از ۱۲ میلیون عضو مدیریت کند. از او به عنوان سلطان مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی ایران یاد می شود.

او نه شغل دولتی دارد و نه وابسته به نهاد و ارگانی است. خودش می گوید به معنای واقعی کلمه، یک شخصیت رسانه ای است.

او حمیدرضا اسکندری نام دارد. از سلبیریتی های سرشناس ایران همچون علی پروین ، سالار عقیلی ، پرستو صالحی ، جمشید مشایخی، بهنوش بختیاری و ... برای موفقیت مدیریت کانال های خبری بهره می برد و با یک کلیک در گوگل، می توانید از جزییات این شگرد رسانه ای او مطلع شوید.

اسکندری سابقه فعالیت در روزنامه های افتخار و راه مردم و سایت های خبری تحلیلی تابناک، انتخاب و پارسینه را هم دارد و چند سالی است که رییس هلدینگ پارسینه است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(تصاویر) مخوف‌ترین مرکز بازداشت و شکنجه در دمشق