محمدعلی کرونی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به روند کند تکمیل خطوط مترو که پیش از این به بهره برداری رسیده است گفت: ایستگاه شادمان در خط دوی متروی تهران در دهه هفتاد به بهره برداری رسیده و با توجه به افتتاح ایستگاه شادمان در خط ۴ و وجود دسترسی نامناسب بین دو ایستگاه شرکت متروی تهران طرح اصلاح و بهینه سازی گالری های حد فاصل دو ایستگاه را در دستور کار قرار داد و پس از تهیه نقشه های اجرایی نسبت به حصار کشی محل کارگاه و احداث شفت دسترسی اقدام کرد.
وی ادامه داد: به دلیل عدم تخصیص نقدینگی به پروژه و پیرو سیاست های اخیر شهرداری مبنی بر جمع آوری کارگاه های غیرفعال سطح شهر متاسفانه این کارگاه نیز برچیده شد و به ناچار شفت دسترسی با مصالح مناسب پر شد
کرونی تاکید کرد: این در حالی است که با راه اندازی این گالری تردد مسافرین بین و ایستگاه تسهیل می شد، جمع آوری کارگاه های غیرفعالی که به دلیل کمبود نقدینگی انجام می شود گاهی محروم کردن شهروندان از خدماتی است که می توان در آینده در اختیارشان گذاشت.
محمدعلی کرونی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به روند کند تکمیل خطوط مترو که پیش از این به بهره برداری رسیده است گفت: ایستگاه شادمان در خط دوی متروی تهران در دهه هفتاد به بهره برداری رسیده و با توجه به افتتاح ایستگاه شادمان در خط ۴ و وجود دسترسی نامناسب بین دو ایستگاه شرکت متروی تهران طرح اصلاح و بهینه سازی گالری های حد فاصل دو ایستگاه را در دستور کار قرار داد و پس از تهیه نقشه های اجرایی نسبت به حصار کشی محل کارگاه و احداث شفت دسترسی اقدام کرد.
وی ادامه داد: به دلیل عدم تخصیص نقدینگی به پروژه و پیرو سیاست های اخیر شهرداری مبنی بر جمع آوری کارگاه های غیرفعال سطح شهر متاسفانه این کارگاه نیز برچیده شد و به ناچار شفت دسترسی با مصالح مناسب پر شد
کرونی تاکید کرد: این در حالی است که با راه اندازی این گالری تردد مسافرین بین و ایستگاه تسهیل می شد، جمع آوری کارگاه های غیرفعالی که به دلیل کمبود نقدینگی انجام می شود گاهی محروم کردن شهروندان از خدماتی است که می توان در آینده در اختیارشان گذاشت.