باوجوداینکه سدانهای آمریکایی در حال انقراض هستند و فورد و جنرال موتورز قصد دارند خودروهای سواری خود را به حداقل برسانند، محصولات سواری گروه کرایسلر همچنان محبوب و پرفروش هستند. فروش این خودروها یعنی کرایسلر ۳۰۰، دوج چارجر و چلنجر، در سال ۲۰۱۸ حتی از فروش ۱۰ سال پیش هم بهتر بوده است. چارجر و پسرعمویش کرایسلر ۳۰۰، هردو طی سال گذشته فروش بهتری را نسبت به سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ به ثبت رساندهاند. گروه کرایسلر در سال ۲۰۱۸ مجموعاً نزدیک به ۱۲۷ هزار دستگاه چارجر و ۳۰۰ به فروش رسانده است که اگر فروش چلنجر را هم به آن اضافه کنیم به عدد قابلتوجه ۱۹۳,۵۳۵ دستگاه میرسد.
این شگفتی بزرگی است چراکه با توجه به استانداردهای فعلی صنعت خودروسازی، هر سهٔ این خودروها هماکنون قدیمی شدهاند. در همین حال، چارجر و ۳۰۰ سدان هستند و این روزها اکثر سدانها مغلوب کراساوورها شده و کاهش فروش داشتهاند. نسل کنونی چارجر و ۳۰۰ هردو در سال ۲۰۱۱ معرفی شدهاند درحالیکه چلنجر حتی از این هم قدیمیتر بوده و از سال ۲۰۰۸ در بازار حضور دارد. هر سهٔ این خودروها روی پلتفرم LX کرایسلر ساخته شدهاند که یادگار دوران شراکت با دایملر است.
اما سؤال بزرگ این است که چارجر، چلنجر و ۳۰۰ تا چه زمانی میتوانند همچنان پرفروش باقی بمانند؟ به نظر میرسد فیات-کرایسلر قصد دارد تا زمانی که این خودروها محبوب هستند از ساخت نسل جدید آنها جلوگیری کند. در همین حال شایعاتی منتشر شده که نشان میدهند این گروه خودروسازی در حال برنامهریزی برای انجام یک بهروزرسانی کلی روی این پلتفرم است که عمر آنرا حداقل پنج سال افزایش میدهد. درهرحال واقعیت این است که در دورانی که کراساوورها بشدت محبوب شده و سدانها را به حاشیه راندهاند، سدانهای قدیمی کرایسلر در حال شنا برخلاف جهت آب هستند.