به گزارش خبرنگار مهر، عباس سلطانیان پیش از ظهر چهارشنبه در گردهمایی مشترک مدیران مدارس متوسطه نظری که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: برنامهریزی و استفاده بهینه از حداقل امکانات برای دستیابی به اهداف سازمانی آموزش و پرورش ضرورت دارد.
وی افزود: اجرای سند بنیادین تحول آموزش، ارتقای کیفیت عملکرد آموزش و پرورش را به دنبال دارد و همه مدیران باید برای اجرایی شدن این سند تلاش کنند.
سلطانیان با اشاره به جذب دو هزار و ۸۹۵ نفر بازمانده از تحصیل در استان گیلان در سه مقطع نهم و دهم و یازدهم، گفت: ۶۴۴ پژوهش سرا برای آموزش علوم نوین در ۷۲۴ منطقه آموزشی کشور به دانش آموزان فعالیت دارند.
مدیرکل دفترآموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پروش، افزود: مدیریت صحیح راه اجرایی شدن سند تحول بنیادین و استفاده از نیروی انسانی، تجهیزات و پشتیبانی بوده که تحقق این امر مهمترین ماموریت همه مدیران است.
سلطانیان با اشاره به اینکه سند بنیادین تحول آموزش ۳۳ هدف عملیاتی دارد و ۱۳۱ راهکار برای آن تعریف شده است، تاکیدکرد: باید به گونهای برنامهریزی شود که براساس نقشه جامع علمی کشور پوشش تحصیلی در شاخه نظری به ۹۵ درصد برسد.
وی تصریح کرد: شناسایی و جذب افراد باز مانده از تحصیل در دستور کار آموزش متوسطه قرار دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس سلطانیان پیش از ظهر چهارشنبه در گردهمایی مشترک مدیران مدارس متوسطه نظری که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: برنامهریزی و استفاده بهینه از حداقل امکانات برای دستیابی به اهداف سازمانی آموزش و پرورش ضرورت دارد.
وی افزود: اجرای سند بنیادین تحول آموزش، ارتقای کیفیت عملکرد آموزش و پرورش را به دنبال دارد و همه مدیران باید برای اجرایی شدن این سند تلاش کنند.
سلطانیان با اشاره به جذب دو هزار و ۸۹۵ نفر بازمانده از تحصیل در استان گیلان در سه مقطع نهم و دهم و یازدهم، گفت: ۶۴۴ پژوهش سرا برای آموزش علوم نوین در ۷۲۴ منطقه آموزشی کشور به دانش آموزان فعالیت دارند.
مدیرکل دفترآموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پروش، افزود: مدیریت صحیح راه اجرایی شدن سند تحول بنیادین و استفاده از نیروی انسانی، تجهیزات و پشتیبانی بوده که تحقق این امر مهمترین ماموریت همه مدیران است.
سلطانیان با اشاره به اینکه سند بنیادین تحول آموزش ۳۳ هدف عملیاتی دارد و ۱۳۱ راهکار برای آن تعریف شده است، تاکیدکرد: باید به گونهای برنامهریزی شود که براساس نقشه جامع علمی کشور پوشش تحصیلی در شاخه نظری به ۹۵ درصد برسد.
وی تصریح کرد: شناسایی و جذب افراد باز مانده از تحصیل در دستور کار آموزش متوسطه قرار دارد.