آمادگی میادین میوه و تره بار برای عرضه میوه عید نوروز


آمادگی میادین میوه و تره بار برای عرضه میوه عید نوروز

راد گفت: عملکرد این سازمان در کیفیت و کمیت غذایی که در سفره بخش قابل توجهی از خانواده‌های شهری قرار می‌گیرد موثر است و سازمان میادین آماده عرضه میوه شب عید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهری تهران؛ «سید سعید راد» که در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه باید آمار و اطلاعات ما دقیق و بانک اطلاعاتی‌مان کامل باشد تا بتوانیم بر مبنای آن تحلیل‌های درست ارائه بدهیم، افزود: برای اینکه بتوانیم به مردم بهتر خدمت رسانی کنیم، باید درآمد داشته باشیم و از این رو، زیاندهی برخی بازارهای میوه و تره بار و وجود غرفه خالی در بعضی میدان‌ها و بازارها پذیرفته نیست.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به اینکه برای تأمین و عرضه انواع میوه و سایر اقلام مصرفی شهروندان برای ایام عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا در هفته آخر اسفند، میوه‌های پرتقاضای ایام عید همچون پرتقال، سیب قرمز و سیب زرد و همچنین اقلام پرمصرفی مانند سیب زمینی و پیاز را در میادین میوه و تره بار با شرایط ویژه در اختیار شهروندان قرار دهیم.

راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در توزیع کالاهای تنظیم بازار به کمک دولت آمده است، تصریح کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به عمل می‌آورد تا محصولات مورد نیاز با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد، اما با این وجود، معمولاً خدمات و زحمات همکاران این سازمان نادیده گرفته می‌شود و سازمان مدیریت میادین و کارکنان آن مظلوم واقع می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه مکانیزه کردن کامل همه پارکینگ‌های میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد و این کار را از میدان جلال آل احمد آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بیشترین تاکید را بر روی بحث «مشتری مداری» و تکریم مشتریان داریم و انتظار داریم شهروندانی که به میادین میوه و تره بار مراجعه می‌کنند از اینکه میادین را برای خرید انتخاب کرده‌اند، رضایت کامل داشته باشند.

پایان پیام/55

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

زیباترین سفره های شب یلدا را ببینید + عکس