دیور و جدید ترین مدل کیف و کفش و لباس زنانه در سالی که گذشت
دیور (Dior) نامی شناخته شده در میان لاکچری گردها و عاشقان مد و لباس از سرزمین عشاق (فرانسه) است. جایی که مردمانش هنوز هم قفل های شانس و عشق را بر روی نرده های فلزی پل هایی که بر فراز رود سن پاریس تعبیه شده است نصب می کنند تا زندگی رمانتیک را تجربه کنند. […]
دیور (Dior) نامی شناخته شده در میان لاکچری گردها و عاشقان مد و لباس از سرزمین عشاق (فرانسه) است. جایی که مردمانش هنوز هم قفل های شانس و عشق را بر روی نرده های فلزی پل هایی که بر فراز رود سن پاریس تعبیه شده است نصب می کنند تا زندگی رمانتیک را تجربه کنند. مقصد شماره یک گردشگری جهان، نام های زیادی را به صنعت مد و لباس جهان معرفی کرده است که بانو کوکوشانل تا کریستین دیور ، از آن جمله است. این شرکت، از برندهای شناخته شده کالاهای لوکس از اکسسوری و کیف و کفش گرفته تا اوت کوتورهای جذاب و باور نکردنی برای لباس شب بانوان مشکل پسند محسوب میشود و فشن ویک هایش، مخاطبان بسیاری در جهان دارد.
مهم ترین رقیب دیور در سال ۲۰۱۸ را میتوان برندهای نام آشنایی چون: CHANEL, GUCCI, VERSACHE و البته PRADA دانست که بزرگانی چون KARL LAGERFELD مدیریت ارشد خانههای مد آن ها را بر عهده دارند. دیور از سال ۱۹۴۶ میلادی در حوزه طراحی و تولید لباس و اکسسوری و لوازم مد مردانه و زنانه فعالیت دارد و در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۰ میلیارد یورو فروش را تجربه کرد. بیش از ۲۰۰ فروشگاه در اقصی نقاط جهان داشته و آن را هم سطح لویی ویتون و والنتینو ایتالیا مقایسه می کنند.
(استایل منتخب این برند در پاییز ۲۰۱۸ میلادی که برای استایل های کژوال رمانتیک، طرح باشکوهی به نظر می رسد)
گروه LVMH که از بزرگ ترین هلدینگ های تولید محصولات لاکچری جهان است، سهامدار ارشد شرکت دیور بوده و اگر علاقمند به فعالیت در حوزه کسب و کار لاکچری هستید یا قصد دارید در این زمینه تحصیل و تحقیق کنید، حتما سری به سایت ال وی ام اچ بزنید.
گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی و مد سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به جدید ترین محصولات کیف و کفش و لباس زنانه دیور در روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ تا اگر قصد ژانویه گردی ۲۰۱۹ در دی ماه ۹۷ داشتید، با مدل ها و طرح های محصولات لاکچری DIOR آشنا باشید.
با دیورگردی امروز ما همراه باشید.
اینستاگرام دیور
صفحه اینستاگرام شرکت دیور یکی از محبوب ترین صفحات لاکچری گردها در این اپلیکیشن محبوب است که امروزه بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد. اگر قصد فعالیت در حوزه بازاریابی و تبلیغات و اطلاع رسانی عرصه فشن دارید، توصیه می کنیم که فعالیت در اینستاگرام را به خصوص در هشتگ هایش جدی بگیرید. روز به روز اهمیت اطلاع رسانی فشن در این اکو سیستم ها جدی تر شده و مخاطبانش افزایش می یابد. به همین خاطر، فشن بلاگر ها و اینفلوئنسرهای عرصه دیجیتال فشن، از اینستاگرام به عنوان ابزار درآمد زایی دیجیتالی استفاده می کنند.
(تصویری از جدید ترین محصولات مراقبت از پوست و تغذیه پوست بانوان که e Micro-Sérum de Rose Yeux and La Micro-Huile de Rose نام دارد)
(تصویری از کیف طرح دار کریستین دیور که محصولی از کالکشن پاییزه ۲۰۱۸ از DIOR CRUISE بوده و ماریا گرازیا چیوری، طراحی آن را بر عهده داشته است. فیلم نحوه طراحی و تولید آن را در این لینک تماشا کنید)
(تصویر کفش اوت کوتوری که ماریا گرازیا چیوری، طراح مد این برند برای عروسی KARLIE KLOSS که نام عروس هم روی این کفش رو باز تور دار زیبا نقش بسته است)
(کیف هایی که DIOR BOOK نام دارد در فوتوشوت های پاییزی این برند سرشناس فرانسوی دیده می شود. طرحی ازماریا گرازیا چیوری)
دیور به خوبی توانسته بخشی از کاربران فضای مجازی را با محصولات خود آشنا کند. به اینستاگرام این برند رفته و با دنیای رنگارنگ این برند آشنا شوید. بیش از ۲۲ میلیون فالور دارد و ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۴۴۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. اگر شما قصد دارید تا با اوت کوتور ها و هم چنین محصولات جدید کالکشن دیور در ماه های سال آشنا شوید، به این صفحه مراجعه کنید که طرح های خوبی برای دریافت الگوهای جذاب و هیجان انگیز و ظریف طراحی مد و لباس دارد. دانشجویان رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی لباس و اکسسوری، می توانند از ایده های خلاقانه طراحان خانه مد این برند استفاده کنند.
حتما بخوانید: اوت کوتور چیست؟
وب سایت دیور
اگر قصد خرید اینترنتی محصولات دیور با تخفیف در ژانویه ۲۰۱۹ دارید یا قصد دارد در ژانویه گردی های خود در مقصدهای لاکچری گردی ایرانیان در دوبی و آنتالیا و کوالالامپور و پاتایا، به دنبال جدید ترین محصولات کالکشن پاییزه یا بهاره ۲۰۱۹ این برند فرانسوی باشید، توصیه می کنیم که سایت این برند را در DIOR.COM مشاهده کرده و با جزییات محصولات وکیفیت آن آشنا شوید.
جدید ترین محصول کیف های دستی زنانه دیور ۲۰۱۸
(در بالا ۲ طرح از کیف دستی زنانه چرمی مشکی و صدفی رنگ برند دیور از کالکشن SADDLE CALFSKIN را مشاهده می کنید)
(در این عکس شاهد دو طرح از جدید ترین محصولات کیف دستی زنانه و لاکچری این برند هستیم که از کالکشن DIOR OBLIQUE SADDLE روانه بازار شده است. )
(این طرح کیف که علامت D را به صورت طلایی روی بند کیف به همراه دارد، در فوتوشوت های نوامبر ۲۰۱۸ میلادی مشاهده می شود)
(در این ۲ عکس، شاهد دو مدل از طرح های کیف زنانه هستیم که از کالکشن ها MININ SADDLE CALFSKIN و MINI DIOR OBLIQUE SADDLE روانه بازار شده است)
(در این ۲ طرح، شاهد محصولات کیف زنانه دستی دیور از کالکشن MINI SADDLE EMBROIDERED هستیم)
(تولیدات کفش زنانه جدید دیوار با کانواس که طرح ونقش دوست داشتنی برای استایل های کژوال رمانتیک بانوان در نیمه دوم سال دارد)
(در این دو طرح شاهد محصولاتی از کالکشن LADY DIOR TOILE DE JOUY هستیم)
(تصویر یکی ازمحصولات کیف دستی زنانه و لاکچری این برند که سفید و مشکی و چرمی بوده و از کالکشن LADY DIOR EMBROIDERED روانه بازار شده است)
(تصویری از نزدیک که نوع نقش و نگارها را نشان می دهد)
(فوتوشوتی از کالکشن پاییزه دیور توسط یکی از سلبریتی های هالیوود)
(از محصولات چرمی کیف این برند که با پوست گوساله است)
(از محصولات کیف دستی زنانه چرمی مشکی و قرمز رنگ که از کالکشن LADY DIOR LAMBSKIN است)
(تصویری از محصولات کیف دستی چرمی بزرگ این برند از کالکشن LARGE LADY DIOR LAMBSKIN)
(تصویری از محصولات این برند که ازکالکشن MINILADY DIOR CALFSKIN است)
(تصویری از محصولات کیف چرمی از کالکشن LADY DIOR ULTRA )
(تصویری از محصولات کیف چرمی ظریف کاری شده و شیک از کالکشن MINI LADY DIOR EMBROIDERED CALFSKIN)
(تصویری از محصولات چرمی کیف دستی زنانه که طرح بند و رویه کیف با نمونه های بالا تفاوت زیادی دارد و از کالکشن MY LADY DIOR IN BLACK CRINKLED است که با برند CANNAGE معرفی شده است)
(تصویری از محصولات کیف این برند از کالکشن MY LADY DIOR که با چرم گوساله أبی و خاکستری تولید شده است)
(تصویری از رنگ بندی های صورتی و قرمز فوق العاده از کالکشن MY LADY DIOR)
(تصویری از کیف دستی زنانه چرمی رنگارنگ کالکشن DIORAMA که با پوست گوساله تولید شده است)
(تصویری از محصولات کیف دستی چرمی رنگارنگ از کالکشن DIROADDICT)
(در این ۴ طرح، محصولاتی از کالکشن J’ADIOR FLAP کانواسی را شاهد هستیم)
(۲ طرح کیف دستی زنانه چرمی رنگارنگ که از کالکشن DIO(R)EVOLUTION FLAP از کانواس است)
(تصویری از کیف دستی زنانه چرمی و شیک از کالکشن پاییزه DIRECTION LAMBSKIN)
(تصویری از دو کیف دستی زنانه چرمی از کالکشن C’EST DIOR و MINI DIOREVER BULLCALF )
(تصویری از محصولات کیف دستی زنانه چرمی مشکی رنگ زیبا از کالکشن های پاییزه که DIORODEO CLAFSKIN hobo نام دارد)
توجه داشته باشید که کالکشن کیف های دستی زنانه دیور بیش از ۲۰ دسته بندی مختلف دارد که اطلاعات این دسته بندی ها را می توان در سایت این برند مشاهده کرد.
(تصویری از ۲ محصول کیف دستی زنانه چرمی که از کالکشن DIOR21ST LAMBSKIN است)
آنچه از دیور باید آموخت
درسهایی که فشن بلاگر ها و طراحان مد و لباس ایرانی از ساختارهای کسب و کار هوشمندانه و خلاقانه دیور فرانسه باید بیاموزند بسیار است و ارزش یک کتاب جامع دارد. اما در ادامه به ۲۰ موضوع اشاره می کنیم که هر یک می تواند مقاله یا پایان نامه ای برای مقطع ارشد و دکترای طراحی مد و لباس شود.
دیور از اینستاگرام به خوبی برای معرفی کالکشن ها و معرفی هشتگ هایش استفاده می کند. کانال یوتیوب این برند فرصتی برای معرفی شیوه طراحی و دوخت محصولات کیف و کفش به مخاطب است. توییتر دیور فرصت خوبی را در اختیار این برند قرار می دهد تا رفتار سازمانی شرکت را تبیین کند. لینکدین این برند سبب می شود تا طراحان مد و لباس و فعالان کسب و کار فشن با شرکت کانکت باشند. سایت دیور به سادگی طراحی شده است. همه هزاران محصول قابل دسته بندی بر اساس کالکشن و رنگ و طرح و جنس و قیمت است.(تصویری از ۲ محصول پر فروش دیور در سال ۲۰۱۸ را مشاهده میکنید)
محصولات عطر دیور در داخل شیشه ای تولید شده است که کیفیت بالا داشته و تاثیر نور خورشید و رطوبت روی ان ضعیف است.(محصولات ۱۱۰ یورویی عطر دیور )
کلیه محصولاتی که اینترنتی یا حضوری از دیور خریداری می شود، در صورتی که تا ۳۰ روز پس از خرید به این شرکت عودت شود، در راستای سیاست FREE RETURN قرار گرفته و مبلغ فروش به مشتری عودت خواهد شد که اقدامی جهت تکریم ارباب رجوع است. دیور به اطلاع رسانی چند زبانه اعتقاد دارد. همه فعالان مد باید برای جهانی شدن، به چند زبان مراجعه کنند. بارگذاری محتوا در سایت و کانال دیور بر اساس اصل سادگی و سرعت لودینگ است. اوت کوتور های این برند تلاش کرده تا الگوهای جذاب و خلاقانه را در طراحی لباس شب بانوان لاکچری گرد ارائه کند. اطلاع رسانی اینترنتی دیور سبب شده تا بیش از ۲۰ میلیون مخاطب اینترنت هر ماه با محصولات این شرکت آشنا شوند. دیور تلاش کرده تا محصولات پوشاک دخترانه و پسرانه خود را در کمپین های تبلیغاتی جذاب و شاد در اکوسیستم های مختلف حضوری و دیجیتالی تبلیغ کند تا کسب و کار کودکان خود را نیز با این روش گسترش دهد. پاسخ به سوالات متداول موضوعی است که همه سایت های مد و لباس جهان به آن توجه دارند. بخش FAQ ابزاری برای گسترش روابط با مشتری (CRM) و توسعه کارآفرینی دیجیتالی است. فشن بلاگر ها مثل کیارا فراگنی ارتباط خوبی با این برند داشته و کالکشن های فصلی را معرفی می کنند. دیور پاسخ گوی سوالات کاربران در شبکه های اجتماعی است.(تصویری از محصول عطر J’ADORE ABSOLU که رایحه گرم داشته و گزینه خوبی برای روزهای سرد سال بانوان مشکل پسند است)
اگر علاقمند به کارآموزی یا پیدا کردن فرصت های شغلی در دفاتر مرکزی و نمایندگی های دیور در سراسر جهان هستید، تسلط به زبان کشور مقصد و داشتن مدرک کارشناسی یا ارشد طراحی لباس /مد الزامی است. مگر اینکه در حوزه های خدماتی قصد اشتغال داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر همواره بخش carriers سایت این برند را بررسی کنید.
حتما بخوانید: بهترین لوازم آرایش جهان از دیور تا استی لادر
دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.
به نظر شما بهترین محصولات پاییزه دیور ۲۰۱۸ کدام است؟